کد خبر: 675123
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
رئیس سازمان اطلاعاتی انگلیس در اظهاراتی غرب را عامل ظهور و رشد داعش در عراق و سوریه دانست.وی تأکید کرد: «انگلیس و آمریکا باید راهی برای همکاری با ایران بمنظور مبارزه با مشکلات جاری در عراق و سوریه و حل مشکلات خاورمیانه پیدا کنند.»

 

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اطلاعاتی انگلیس در اظهاراتی غرب را عامل ظهور و رشد داعش در عراق و سوریه دانست.

روزنامه تلگراف نوشت: «جان ساورز» رئیس سازمان اطلاعاتی انگلیس در اظهاراتی مدعی شد: «آشوب و هرج و مرج جاری در سوریه که درها را به روی گروه‌ تروریستی «داعش» گشوده است، به این دلیل ایجاد شده که غرب در جنگ داخلی جاری در این کشور مداخله نکرده است.»

وی تأکید کرد: «انگلیس و آمریکا باید راهی برای همکاری با ایران بمنظور مبارزه با مشکلات جاری در عراق و سوریه و حل مشکلات خاورمیانه پیدا کنند.»

رئیس سازمان اطلاعاتی انگلیس در عین حال در اظهاراتی نادر گفت: «روشی که غرب به جنگ‌های داخلی در سایر کشورها پاسخ می‌دهد، «معضلات واقعی» ایجاد کرده است.»

بر اساس این گزارش، پیشروی داعش در عراق و سوریه که از خلأیی که  در پی بروز بحران ایجاد شده بود، سوء‌استفاده کردند، پرسش‌هایی را در خصوص موضع پیشین قدرت‌های غربی در عدم مداخله مستقیم مطرح کرده است.

فرانسه روز گذشته با انجام نخستین حملات هوایی علیه مواضع داعش در عراق، اولین قدرت غربی است که برای انجام حملات هوایی علیه این گروه تروریستی به آمریکا پیوسته است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
امامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
0
1
مرگ بر لانه ابلیس خبیث و طراح داعش و حامی همه تروریست های جهان ! مرگ بر انگلیس شریر خبیث !!
مهرناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
0
0
غربی ها"شما محورشرارت هستید"به
دنبال این راهکار هستید"که ایران را هم
"مانند حزب الله درسوریه"درعراق دریک
جنگ فرسایشی"با داعش قراربدهید"تا داعش را داخل ایران بیاورید"تافرصت پیدا
کنید "انچه درافکارپلیدتان می چرخد"
پیاده کنید.رهبر ایران "شما را خوب شناخته است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
0
2
مگر ایران تا به حال با تروریست های ساخته شما مبارزه نمی کرده ! ؟ چه منافقین ! چه طالبان ! چه جند الشیطان ! چه جند النصره ( که هنوز حمایتش میکنید ) و چه داعش ! و ...!! پس مشکل شما و ائتلاف دروغین ضد داعش تان چیست ؟ ؟؟ مشکل شما شیطان ها این است که پس از 3 سال جنایتکاری در سوریه و لبنان و عراق و.... هیچ جای پای محکمی ندارید و می خواهید به بهانه سرکوب داعش دوباره وارد منطقه شوید ! و چون شبکه مقاومت مردمی شیعی متحد ایران را برای اهداف اشغالگرانه خود یک مانع جدی می بینید ! نقشه دارید در پوشش هماهنگی با ایران ضد داعش !!!! به ساختار شبکه مقاومت مردمی شیعی مرتبط با فرماندهان سپاه قدس رخنه و نفوذ امنیتی نمایید و خوب اطلاعات و گرای اشخاص و امکانات سازماندهی وامکانات و .... را که بدست آوردید ناگهان ناجوانمردانه ساختار و نیروهای موثر مقاومت را متلاشی و نابود نمایید! درست مانند همکاری خبیثانه سرویس های جاسوسی غربی- عبری- عربی در به شهادت رساندن شهید حاج عماد فائز مغنیه دلاور به تلافی ناکامی در جنگ 33 روزه و ....، داعش تنها یک پیشقراول لشگر خونخوار صلیبی- صهیونی است و ما گول بازی های انگلیس خبیث و امریکا و فرانسه و اسرائیل و عربستان و ....را نخواهیم خورد و برای ادای تکالیف اللهی خود در قبال برادران مظلوم مان هیچ نیازی به هماهنگی با شما شیاطین نداریم که گویی می خواهید سر بچه ای را گول بزنید ! راستی! خیلی نگران داعش هستید؟ به ترکیه و اردن و عربستان که پایگاه آموزش و مبداءگسیل تروریست ها است حمله کنید !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار