کد خبر: 675075
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
الان بازار، زمان ورود آیفون 6 و 6+ به ایران را 2 تا 3 هفته آینده عنوان می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود آیفون 6 با قیمت حدود 3 میلیون تومان وارد بازار شود و در قیمت 2 میلیون و 500 هزار تومان باقی بماند.

خبرگزاری فارس: الان بازار، زمان ورود آیفون 6 و 6+ به ایران را 2 تا 3 هفته آینده عنوان می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود آیفون 6 با قیمت حدود 3 میلیون تومان وارد بازار شود و در قیمت 2 میلیون و 500 هزار تومان باقی بماند.

از روز گذشته فروش رسمی آیفون 6 و 6+ در آمریکا آغاز شده است.

در حالی که تاکنون درخواست برای خرید آیفون‌های جدید، به صورت پیش سفارش بوده است، چندی پیش فروشگاهی در تهران نمونه‌هایی از آیفون 6 و آیفون 6+ را ارائه کرده بود.

قیمت آیفون‌های جدید طبق اعلام رسمی شرکت اپل، برای آیفون 6 649 دلار و برای مدل دیگر آن 749 دلار است.

قیمت آیفون 5S حدود 459 دلار بود که هم‌اکنون در بازار در قیمت 2 میلیون و 200 هزار تومان ثابت شده است.

پیش‌بینی می‌شود آیفون 6 نیز با قیمت حدود 3 میلیون و 500 هزار تومان وارد بازار شود و سپس در حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان ثابت شود.

گشتی در بازار موبایل تهران و پرسش وجو درباره آیفون‌های جدید، نشان می‌دهد فعالان این بازار، زمان ورود این دو محصول را 2 تا 3 هفته آینده پیش‌بینی می‌کنند.

البته از این هفته ورود گوشی‌های مسافرتی آیفون جدید به بازار آغاز خواهد شد.

در حالی که متقاضیان آیفون‌ها در انتظار ورود نسخه‌های جدید هستند، برخی از علاقمندان به این محصولات نیز مانند روال گذشته ورود مدل‌های جدید برای کاهش قیمت مدل قبلی و خرید آیفون 5S را انتظار می‌کشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار