کد خبر: 675067
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
یک کارشناس حوزه مسجد در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»:
جوان‌آنلاين: یک کارشناس حوزه مسجد گفت: وقتی 200 مسجد در یک مدت زمان کوتاه 50 روز توسط رژيم صهيونيستي تخریب می شود نمی توان ان را عادی تلقی کرد.
جوان‌آنلاين: حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی دلاوری در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» در خصوص قداست و جایگاه بالای مساجد نزد خداوند اظهار کرد: مساجد همواره مورد احترام انبیا و اولیای دین بوده است به شکلی که عنوان خانه خدا به آن داده می شود.
 

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) بعد از هجرت به مدینه مسجد را به عنوان نخستین پایگاه اسلام مطرح کردن و تمام تصمیم گیری های مهم در این مکان مقدس صورت پذیرفته است.
 

این کارشناس حوزه مسجد به نقش انسان ساز مساجد در جامعه اسلامی اشاره و تصریح کرد: جامعه اسلامی همواره از جانب مساجد برکات زیادی را به خود دیده است نیک ترین و بزرگترین شخصیت های دنیای اسلام از مساجد برخاسته اند.
 

حجت الاسلام والمسلمین دلاوری با تاکید بر ضدیت صهیونیست ها با مساجد بیان کرد: رژیم صهیونیستی از ابتدای پیدایش از هر فرصتی برای آسیب زدن به مظاهر فرهنگ و تمدن اسلامی استفاده کرده است که تخریب مساجد هم یکی از همین مظاهر فرهنگی به حساب می آید.
 

وی در خصوص تخریب 200 مسجد در نوار غزه طی حملات صهیونیست ها هم گفت: تخریب این مقدار مسجد در یک مدت زمانی کوتاه نشان از کار برنامه ریزی شده اشغالگران قدس برای آسیب زدن به نمادهای دنیای اسلام دارد.
 

این کارشناس حوزه مسجد با ابراز تاسف از سکوت دنیای عرب نسبت به جنایات صهیونیست ها بیان کرد: این حجم سکوت از سوی کشورهای عربی و همراهی آن با اسرائیل جنایتکار آن ها را شریک جرم اول در جنایات صهیونیست ها مطرح می کند.
 

حجت الاسلام والمسلمین دلاوری در پایان وحدت مسلمانان را مسئله ای مهم برای پشت سر گذاشتن رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: وحدت در برابر اشغاگران قدس نیاز اصلی امت اسلامی است زیرا گروه های فاسدی مانند داعش هم با تضعیف صهیونیست ها تضعیف خواهند شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
0
0
خدا این رژیم جعلی را از روی زمین بردارد که جز ظلم وجنایت کار دیگر از اینها بر نمی آید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
مرگ بر اسرائیل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار