کد خبر: 674915
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
آيت‌الله جنتي در خطبه‌هاي نمازجمعه تهران افشا كرد
دلمان نمي‌آيد نفرين كنيم، اما آنها كه حقيقت فتنه را با سكوت خود انكار كردند، استحقاق نفرين دارند. اينها فتنه را ناديده گرفتند و قبول ندارند. خب چه چيزي را قبول نداريد؟ مگر اسرائيل نگفت اينها (فتنه‌گران) بزرگ‌ترين سرمايه ما هستند
خطيب موقت نمازجمعه تهران با بيان اينكه از شاخه‌هاي حركت ضدانقلابي فتنه، حذف نيروهاي انقلابي است، گفت: در وزارتخانه‌اي ۷۴ مهندس انقلابي را به اسم بي‌سواد بيرون كردند در حالي كه سوابق اين ۷۴نفر منتشر شده و موجود است.

به گزارش تسنيم، آيت‌الله احمد جنتي در نماز عبادي- سياسي جمعه اين هفته در تهران، با اشاره به سلامت مقام معظم رهبري پس از انجام عمل جراحي گفت: به درگاه خداوند شكر مي‌كنيم كه رهبري عزيز سلامت‌شان را به دست آوردند و با نشاط به خانه بازگشتند و الحمدلله از داخل و خارج كشور سيل احساسات مقدس به سوي ايشان روانه شد و همه براي سلامت ايشان دعا و نذر كردند.  خطيب نماز جمعه تهران ضمن اشاره به اهميت معنوي ايام پيش رو تأكيد كرد: هر چه مي‌توانيم از بركات اين ايام استفاده كنيم، هر كه مي‌تواند در ايام دحوالارض روزه بگيرد و صدقه دهد و دعاي عرفه امام حسين هم در اين ايام از عاشقانه‌ترين دعاها است.

  دفاع مقدس را به عنوان يك ذخيره حفظ كنيم
آيت‌الله جنتي ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال جهاد خالص انجام شد و هيچ چيز جز قصد قربت در كار نبود و همه سرچشمه از رهبري و امام امت مي‌گرفت. وي تصريح كرد: غير از دوران رسول الله در تاريخ سابقه ندارد - اگرچه باز با اين دوران اختلافاتي دارد - اما اين جهاد، جهاد في سبيل الله بود و ذخيره بزرگي براي آينده ما است، عاشورا الهام بخش و درس آموزنده است براي بشر در طول تاريخ و اين جهاد الگو گرفته از عاشورا است.
آيت‌الله جنتي با بيان اينكه بايد اين دفاع مقدس را به عنوان تجربه و ذخيره تاريخي و معنوي حفظش كنيم و دوستان ما در اين وادي خوب كار مي‌كنند، اظهار داشت: جواني كه با دفاع مقدس آشنا شود، ديگر با فرهنگ غرب آلوده نمي‌شود. بايد اين سرمايه را حفظ كرد و نشان داد جايي كه ايمان و بصيرت و استقامت باشد، نصرت خدا جاري مي‌شود و البته هم رسانه‌ها بايد در اين قضيه كار كنند و هم خود رزمندگان خاطرات خود را ثبت كنند و به ما هديه دهند. وي ادامه داد: بعضي از يادداشت‌ها و خاطرات جنگ شايد بيش از 150 مرتبه چاپ شده است. ما بايد از خون شهدا پاسداري كنيم و نگذاريم اين خون پايمال شود، چراكه ما در جهاد اكبر هستيم.

  آنها كه حقيقت فتنه را انكار كردند مستحق نفرين هستند
خطيب نمازجمعه تهران تأكيد كرد: دشمن مي‌خواهد عقايد را تخريب كند و فحشا را در جامعه رشد دهد تا نيروهاي انقلابي رشد نكنند و مي‌خواهد فرهنگ غرب را جايگزين كند.
آيت‌الله جنتي با اشاره به فتنه سال 88 يادآور شد: عزيزان برادر و خواهر از فتنه درس بگيريد و بيدار شويد. دلمان نمي‌آيد نفرين كنيم، اما آنها كه حقيقت فتنه را با سكوت خود انكار كردند، استحقاق نفرين دارند. اينها فتنه را ناديده گرفتند و قبول ندارند. خب چه چيزي را قبول نداريد؟ مگر اسرائيل نگفت اينها (فتنه‌گران) بزرگ‌ترين سرمايه ما هستند.
خطيب نماز جمعه تهران ادامه داد: رهبر انقلاب در ملاقات هيئت دولت فرمودند فتنه خط قرمز ماست. چقدر رهبري در مورد فتنه حرف زده اند؟ ايشان مي‌دانند. عده‌اي مي‌خواهند فتنه را ادامه دهند و شكست خود را جبران كنند. كسي كه فتنه را قبول ندارد در ولايتش بايد شك كرد.

  انقلابيون را حذف و فتنه‌گران را جايگزين مي‌كنند
جنتي با تأكيد بر اينكه از شاخه‌هاي اين حركت ضد انقلابي حذف نيروهاي انقلابي است، بيان داشت: رهبري فرمودند به اسم اعتدال نيروهاي مومن را كنار نزنيد. پس چرا در وزارتخانه‌اي 74 مهندس را با سطح بالاي علمي به اسم بي‌سواد بيرون مي‌كنند كه در نهايت، اين مهندسين جدول ارائه كردند كه سوابق تحصيلي ما اين است و ما رتبه بالاي علمي داريم. چه كسي بايد به اين رفتارها اعتراض كند. دارند اينگونه بچه‌هاي انقلابي را حذف مي‌كنند. اينها بروند، مشخص است كه كساني مي‌آيند كه فتنه دوستند و يار فتنه‌گران. وي افزود: مقام معظم رهبري فرمودند نمايندگان به تعهدشان عمل كنند. تريبون مجلس بايد جلوي اين كار را بگيرد. در وزارت علوم هم دارند اين بچه‌ها را حذف مي‌كنند و اگر اينها بروند فتنه‌گران و ياران فتنه مي‌آيند و مسلط مي‌شوند.

اصلاح بايد از فرهنگ آغاز شود
خطيب نماز جمعه تهران بيان داشت: رهبر انقلاب امسال را سال فرهنگ و اقتصاد ناميدند. به فرهنگ بايد بپردازيم و اين فرهنگ است كه همه چيز را درست مي‌كند. اصلاح بايد از فرهنگ شروع شود. انقلاب بايد از باطن شما باشد. چشم‌هاي بيناي شما و همه انقلابيون بايد نگران باشد كه كجا فرهنگ اسلامي را تضعيف مي‌كنند و اعتقادات را تخريب مي‌كنند.  آيت‌الله جنتي در ادامه با اشاره به مسئله داعش گفت: رهبر عزيز آبروي امريكا را در مسئله داعش بردند. كيست كه نداند اسلحه اينها از كجا مي‌آيد از امريكا و اسرائيل و عربستان تأمين مي‌شود؟ چه كسي به آنها پول مي‌دهد حالا امريكا مي‌گويد مي‌خواهد با داعش مبارزه كند؟ خدا لعنتتان كند، داعش را چه كسي مگر تأسيس كرد جز امريكا و اسرائيل و عربستان كه شعبه‌اي از امريكا و اسرائيل است؟

  دانشگاه باشگاه سياسي نيست
خطيب نماز جمعه تهران با اشاره به آغاز سال تحصيلي جديد، اظهار داشت: با آغاز سال تحصيلي، مسئله دانشگاه‌ها و حوزه‌ها را داريم كه مسئوليت سنگين دارند چراكه دانشگاه و حوزه بايد فرهنگ اسلامي را دفاع كرده و نگذاريد افراد ناباب در دانشگاه‌ها نفوذ كنند و دنيا را به آخرت نفروشيد، چراكه اين دنيا مي‌رود. وي همچنين تأكيد كرد: دانشگاه جاي رشد علمي و فناوري است و باشگاه سياسي سياستمداران نيست.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
3
0
باسلام
احتراما خواهشمند است سازمان جهاد هر استان زیر نظر منتخبین شورای همان استان قرار گیرد
و منتخبین شوراهای استان بتوانند ریسس سازمان جهاد استان را عزل و نصب کنند و دستورالعملهای اجرایی جهاد را تصویب کنند
سازمان جهاد برخی استانها معرفی به امور اراضی بایر نمیدهد و انرا محدود به برخی افراد ازقبیل دارندگان مدرک دام نموده
این مورد را حقوق بگیران شاغل در جهاد مربوطه وضع کرده اند و در قانون مجلس نیامده
در برخی استانها برای صدور مجوز گلخانه و قارچ شرایط زیر را گذاشته اند
: قرار داد اجاره ده ساله
طرح توجیهی در حالیکه نمی خواهند از جیب خودشان سرمایه گذاری کنند
اثبات تخصص و یا معرفی مدیر امورفنی با قرار داد بلند
در حلیکه اگر ضرری در کار بیاید از جیب شاغلین جخهاد نیست بلکه ضرر احتمالی متوجه شخص سرمایه گذار است
برای رفع این مراحل اضافی که توسط حقوق بگیران شاغل در جهاد وضع شده
شایسته است سازمان جهاد هر استان زیر نظر منتخبین شوراهای استانی قرار گیرد
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
3
1
بسمه تعالی . دیگه کارت زرد و تذکر فایده نداره .یکی از مشکلات اساسی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی کنترل و مدیریت بر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است ...
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
3
2
اقایان نگران نباشند برکناری متخصصان تحت عنوانین مختلف در سالهای 90 تا اواحر 91 در خیلی از ارگانها از جمله شرکت ملی نفتکش ایران رخ داد و بجای متخصصین متغهد افرادی جایگزین شدند که توان انجام کارهای غیر از جمله ... کمترین عملیاتشان بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
1
4
بی سوادها..راه را یاد گرفتند...خود را به دروغ انقلابی جا میکنند وتیش به ریشه انفلاب میزنند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
0
1
لطف کنید مدرک و نوع مهندسی این مهندسین را هم درج کنید تا ببینیم بیسواد بودند واقعا یا نه مهندس بوده اند
چون برای اعلام بیسواد بودن ارائه سند نمی خواهد اما اگر مهندس هستند حتما باید این ادعا اثبات شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
0
0
همه حرف می زنند ما که پرچم دار انقلاب اسلامی در جهان هستیم و امریکا و غرب حریف ما نمی شود زورمان به یک وزیر ... که این مهندسین را بیرون کرده نمی رسد ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
0
0
اگه راست میگید اسامی, مدرک, تخصص و سوابقشون رو اعلام کنید ببینیم حق با کیه؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار