کد خبر: 674901
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
«مونا واصف» بازيگر سوري نقش هند جگرخوار در نسخه عربي در فيلم سينمايي «محمد رسول‌الله» همزمان با برگزاري سيزدهمين جشنواره بين‌المللي فيلم مقاومت به ايران مي‌آيد.
«مونا واصف» بازيگر سوري نقش هند جگرخوار در نسخه عربي در فيلم سينمايي «محمد رسول‌الله» همزمان با برگزاري سيزدهمين جشنواره بين‌المللي فيلم مقاومت به ايران مي‌آيد.
به گزارش «جوان»، روابط عمومي جشنواره بين‌المللي فيلم مقاومت با اعلام اين خبر افزود: مونا جلميران واصف از سوريه، هنرپيشه و بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون در بيش از 30 فيلم كه مهم‌ترين آنها بازي در نقش هند در نسخه عربي فيلم محمدرسول‌الله‌(ص) به كارگرداني مصطفي عقاد است، مهمان ويژه جشنواره بين‌المللي فيلم مقاومت است.

بنا بر اين گزارش، او معاون دبير كل اتحاديه بازيگران سوريه و نماينده افتخاري سوريه در سازمان ملل به مدت دوسال مي‌باشد. همچنين عضو كميته هيئت داوران كشورهاي مختلف در رشته سينما و تئاتر و مفتخر به دريافت جوايز متعدد از دولت سوريه و كشورهاي خارجي است. او مدال غسان كنفاني را از سازمان آزادي‌بخش فلسطين و نشان لياقت را از بشار اسد رئيس‌جمهور سوريه دريافت كرده است.

همچنين جشنواره فيلم «مقاومت» از تاريخ 7 مهر تا يكم آذرماه در كشورهايي چون هند، روسيه، قزاقستان، گرجستان، سوريه، فلسطين در شهر غزه برگزار مي‌شود و هنرمندان به هر يك از اين كشورها دعوت خواهند شد.

گفتني است كنفرانس فيلم مقاومت از 5 تا 8 مهرماه در تهران برگزار مي‌شود. پرونده هسته‌اي ايران و تأثيراتي كه رژيم اشغالگر قدس و لابي ‌صهيونيست در غرب مورد بررسي قرار مي‌گيرد. بحث رژيم اسرائيل و تأثير لابي صهيونيست در غرب، حادثه 11‌سپتامبر و نقش سرويس‌هاي امنيتي و اطلاعاتي صهيونيست و همچنين بحث غزه مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار