کد خبر: 674896
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷
كتاب «دستاوردهاي فرهنگي دفاع مقدس» نوشته مهدي بهداروند از سوي نشر كتاب فردا با موضوع بررسي فضاي فرهنگي ايجادشده توسط جنگ به چاپ دوم رسيد.
كتاب «دستاوردهاي فرهنگي دفاع مقدس» نوشته مهدي بهداروند از سوي نشر كتاب فردا با موضوع بررسي فضاي فرهنگي ايجادشده توسط جنگ به چاپ دوم رسيد.
چهار شماره از مجموعه كتاب‌هاي فرهنگ پايداري تأليفي از استاد حجت الاسلام و المسلمين دكتر محمد مهدي بهداروند در زمستان سال 1390 منتشر شد. مجموعه فرهنگ پايداري در چهار جلد با نام‌هاي «ايستگاه آسمان»، «تا كوچه‌هاي آسمان»، «شب بي‌ستاره» و «دستاوردهاي فرهنگي دفاع مقدس و آفت‌هاي تهديد‌كننده آن» به شرح ذيل به چاپ رسيده است. كتاب دستاوردهاي فرهنگي دفاع مقدس با دقت و تأملي نوين در آثار و بركات جنگ و دفاع مقدس، آفات تهديد‌كننده آن را ارزيابي مي‌كند. اين كتاب در سه سطح توسعه، كلان و خرد به بررسي دستاوردهاي فرهنگي دفاع مقدس پرداخته است. چاپ جديد كتاب نظام معقول در 348 صفحه رقعي به قيمت 120 هزار ريال از سوي نشر كتاب فردا منتشر شده است. نشر كتاب فردا فعاليت خود را در سال ۱۳۸۹ آغاز كرده و تاكنون بيش از 30 عنوان كتاب توسط اين انتشارات به چاپ رسيده است كه تمامي آنها به چاپ‌هاي دوم و سوم رسيده و برخي از آثار موفق شده‌اند چاپ ششم را در طول سه سال تجربه كنند. تحول در علوم انساني، فقه حكومتي، تحول حوزه‌هاي علميه، الگوي پيشرفت اسلامي - ايراني، انقلاب اسلامي، سنت غربي و نسبت ما با سنت و تجدد از جمله موضوعاتي است كه نشر كتاب فردا مورد توجه خود قرار داده است. كسب عنوان ناشر برگزيده پانزدهمين دوره كتاب سال حوزه در سال ۱۳۹۲ و ناشر تقديرشده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و وزارت ورزش و جوانان در بيست و هفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران در سال ۱۳۹۳ از جمله موفقيت‌هاي نشر كتاب فردا در سه سال آغازين فعاليت خود بوده است.
علاقه‌مندان به اين اثر و كتاب‌هاي نشر كتاب فردا مي‌توانند با تخفيف ويژه اين آثار را از پاتوق كتاب فردا به نشاني BookRoom. ir تهيه كنند. پاتوق كتاب از سال ۱۳۸۵ فعاليت خود را براي توزيع محصولات فرهنگي به مخاطبان و علاقه‌مندان آغاز كرد و اكنون توانسته است به عنوان مرجعي براي معرفي و خريد محصولات فرهنگي كه عموماً كتاب را شامل مي‌شود، تبديل شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار