کد خبر: 674804
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
گفته می‌شود تمام اعضای گروه گزارشگری «بی.بی.سی» در حال حاضر در مسکو به سر می‌برند اما این اقدام با واکنش تند و رسمی این شبکه خبری مواجه شده است.

ایسنا: گروهی از خبرنگاران و گزارشگران «بی.بی.سی» در مناطق جنوبی روسیه در حال تهیه یک گزارش بودند که مورد تهاجم و ضرب‌وشتم نیروهای ضربتی روس‌ قرار گرفتند و دستگیر شدند.

این خبرنگاران که در شهر آستراخان روسیه در حال فیلمبرداری بودند، توسط نیروهای ویژه روسیه مورد حمله قرار گرفتند و دوربین فیلمبرداری‌شان در جریان درگیری‌ها آسیب دید و ضبط شد. این افراد سپس به ایستگاه پلیس برده شدند و به مدت چهار ساعت مورد بازجویی قرار گرفتند.

گفته می‌شود تمام اعضای گروه گزارشگری «بی.بی.سی» در حال حاضر در مسکو به سر می‌برند اما این اقدام با واکنش تند و رسمی این شبکه خبری مواجه شده است.

در بیانیه‌ای که «بی.بی.سی» خطاب به مقامات روس منتشر کرده، آمده است: حمله به کارکنان ما و تخریب تجهیزات و وسایل ضبط آنها، تلاش در جهت متوقف کردن خبرنگاران در مسیر تهیه گزارش خبری قانونی بود. ما اقدامات خشونت‌آمیزی که علیه خبرنگاران صورت گرفته را محکوم می‌کنیم و از مقامات روس درخواست رسیدگی به این پرونده و محکوم کردن این اقدام تعرض‌آمیز را داریم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالله منتقد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
0
0
به اين ميگن يك اقدام اثقلابي ! بي بي سي جز شيطنت كاري انجام نمي دهد .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار