کد خبر: 674784
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: افزایش قیمت زیاد نخواهد بود و با پرداخت یارانه جبرانی به مردم این بار را از دوش آنها برمی داریم.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: با اصلاح قیمت نان و پرداخت یارانه به مردم، ضمن کاهش ضایعات نان، از مفاسد و رانتی که به دلیل دوگانگی قیمت گندم و آرد ایجاد می شود، جلوگیری خواهد شد.
 
«علی قنبری» در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان در جمع خبرنگاران و درمورد اصلاح قیمت نان اظهار داشت: نان محصولی است که توسط عموم مردم مصرف می شود، بنابراین باید با حساسیت، موضوع واقعی کردن قیمت آن را مورد بررسی قرار داد.
 
وی افزود: پیشنهاد ما این است که قیمت نان به سمت واقعی شدن حرکت کند، اما به نحویکه به مردم فشاری وارد نشود.
 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه نانوا، مردم و دولت از وضعیت کنونی رضایت ندارند، خاطر نشان کرد: دولت باید از ورود به موضوع نان، آرد و گندم خودداری و آن را به اتحادیه ها و بخش خصوصی واگذار کند.
 
وی درمورد احتمال اصلاح قیمت نان در سال جاری، گفت: ممکن است این طرح در سال جاری به تصویب دولت برسد.
 
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران افزود: افزایش قیمت زیاد نخواهد بود و با پرداخت یارانه جبرانی به مردم این بار را از دوش آنها برمی داریم.
 
وی خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم اصلاح قیمت نان به صورتی باشد که ضمن کاهش شکاف 465 تومانی بین نرخ گندم خریداری شده با قیمت آرد فروخته شده، رانت و فسادی که از این شکاف قیمتی بوجود می آید را از بین ببریم.  
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار