کد خبر: 674758
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
بر اساسی جدید ترین گزارش‌ها، پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی کهدر مسیر یکی از سایت‌های هسته‌ای ایران سرنگون شد از پایگاه هوایی جمهوری خودمختار نخجوان در آذربایجان پرواز کرده بود.

بر پایه گزارش‌های جدید، پهپاد جاسوسی رژیم اسرائیل که اخیرا در مسیر یکی از سایت‌های هسته‌ای ایران توسط جمهوری اسلامی سرنگون شد از پایگاه هوایی جمهوری خودمختار نخجوان در آذربایجان پرواز کرده بود.


پایگاه خبری شبکه پرس‌تی‌وی نوشت: به گزارش منابعی که نامشان فاش نشد پهپاد "هرمس" که در تاریخ یک شهریور (۲۳ اوت) پس از طی ۳۰۰ کیلومتر مسافت هوایی توسط  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرنگون شد به سوی تاسیسات غنی‌سازی نطنز در مرکز ایران در حرکت بود.

این منابع افزودند افشای محل پرواز این پهپاد اسرائیلی حاکی از نقش باکو در ماموریت جاسوسی رژیم اسرائیل است.

این پهپاد جاسوسی رادارگریز پیش از رسیدن به مقصد خود توسط یک موشک زمین به هوا هدف گرفته شد.

تاسیسات هسته‌ای ایران همواره هدف فعالیت‌های جاسوسی سرویس‌های مخفی امریکا و اسرائیل بوده‌اند که بارها برای انجام اهداف خود از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کرده‌اند؛ با وجود این، نیروهای نظامی ایران تمامی تلاش‌ها برای جاسوسی از این مکان‌ها را ناکام گذاشته‌اند.

با وجود ادعای مستمر مقامات آذری مبنی بر اینکه هرگز اجازه نخواهند داد از خاک کشورشان به عنوان بستری علیه ایران استفاده شود، دولت باکو در راستای منافع رژیم صهیونیستی اقدام کرده است. بیش از ۸۰ درصد از نفت مورد نیاز بندر راهبردی حیفا و در مجموع نزدیک به ۴۰ درصد از انرژی مورد نیاز رژیم اسرائیل از طریق آذربایجان و خط لوله باکو- جیهان تامین می‌شود.

این گزارش می‌افزاید، در تحولی دیگر گروه موسوم به "کنگره آذربایجانی‌های جهان" در اقدامی که نشانه‌ای دیگر از خصومت آذربایجان با جمهوری اسلامی بود یک نشست ضد ایرانی در باکو برگزار کرده است.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اورمیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
0
0
...
یاشاسین ازربایجان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار