کد خبر: 674698
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
رئیس جمهور ترکیه نسبت به گزارشات اخیر درباره شرایط اقتصادی این کشور که از سوی موسسات فیچ ریتینگ و مودیز ارائه شده اند هشدار داد و آنها را تحت تأثیر اهداف سیاسی دانست

رئیس جمهور ترکیه نسبت به گزارشات اخیر درباره شرایط اقتصادی این کشور که از سوی موسسات فیچ ریتینگ و مودیز ارائه شده اند هشدار داد و آنها را تحت تأثیر اهداف سیاسی دانست.

به گزارش حریت، رئیس جمهور ترکیه گزارشات اخیر موسسات ارزیابی و ریتینگ فیچ و مودیز را تحت تأثیر انگیزه های سیاسی آنها دانست.

این دو موسسه طی گزارش اخیر خود نسبت به پیامدهای اقتصادی برای ترکیه در صورت ادامه بی ثباتی سیاسی ناشی از انتخاب رجب طیب اردوغان به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور هشدار داده بودند.

اردوغان طی اظهاراتی این دو موسسه را تهدید کرد در صورت ادامه اعمال انگیزه های سیاسی در گزارشات خود نسبت به وضعیت اقتصادی ترکیه و ارزیابی شرایط موجود، ادامه همکاری این شرکت با این دو موسسه ارزیابی را تعلیق خواهد کرد.

اردوغان افزود این کشور پیشتر همکاری خود با موسسه استاندارد پورز را تعلیق کرده است و وی بعنوان رئیس جمهور ترکیه می تواند به نخست وزیر دستور تعلیق همکاری با این دو موسسه را نیز صادر کند.

رئیس جمهور جدید ترکیه افزود این کشور هنوز به این نتیجه نرسیده است که همکاری خود را با موسسات فیچ و مودیز نیز تعلیق کند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار