کد خبر: 674659
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷
يكي از محكومان فتنه 88 كه چندي پيش از زندان آزاد شد، اخيراً در جمع همفكران خود روحاني و دولتش را به ديواري تشبيه كرده است كه اصلاح‌طلبان فعلاً نبايد به آن لگد بزنند.
يكي از محكومان فتنه 88 كه چندي پيش از زندان آزاد شد، اخيراً در جمع همفكران خود روحاني و دولتش را به ديواري تشبيه كرده است كه اصلاح‌طلبان فعلاً نبايد به آن لگد بزنند.
يك منبع مطلع با بيان اين خبر به «جوان» گفت: آقاي «ن» تأكيد كرده است اكنون بايد به ديوار دولت روحاني تكيه كنيم. وي جماعت فتنه‌گران را به فرد دست و پا شكسته‌اي تشبيه كرده و گفته است: ما مثل آدمي مي‌مانيم كه دست و پايمان شكسته و توي گچ قرار دارد و گچ آن را دارند باز مي‌كنند، بنابراين نبايد بي‌احتياطي كنيم، چراكه بي‌احتياطي ( بخوانيد فتنه انگيزي ) ممكن است باعث شكسته شدن مجدد آن شود. اين فعال فتنه تأكيد كرده است بايد براي مدتي به همين ديوار ( دولت روحاني) تكيه نماييم. نبايد زمان انتخابات به اين ديوار لگد بزنيم بلكه بايد تا آن زمان تكيه ما به همين ديوار باشد. وي البته ضمن اذعان به اين نكته كه دولت روحاني از جنس آنها نيست تصريح كرده است: بايد براي جدا شدن از اين ديوار تمرين كنيم و بعد از انتخابات اگر اين ديوار مانع بود، براي رفع آن فكري كنيم! وي درپايان نتيجه‌گيري كرده است كه تندروي و افراط گرايي فعلاً بايد متوقف شود!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
0
0
الان در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیروهای مومن که همه از مدیران با سواد وزحمت کش انقلاب بودند را کنار کذاشتند و اقای دکترخرم شاد ریس سازمان کاملا از چرخه مدیریت کشور حذف شده کسی که چندین سال معاون وزیر علوم و وزارت خارجه بود و ریس سازمان حتی یک مشاوره هم به او پیشنهاد ندادند معاونین او دکتر دهشیری و دکتر اعتصامی و دکتر عسگری و دکتر نجفی را به بدترین وجه ممکن برکنار کردند و درخصوص الهدی وبنیاد اندیشه اسلامی هم همینطور ................. به اسم اعتدال وزیر ارشاد ...سازمان همه این نیروها را حذف کردند که لیست انرا جداگانه خدمت شما میفرستم......... بیش از 70 نفر تغییر به اسم اعتدال.... .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار