کد خبر: 674522
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
در مراسمی با حضور علی نوذرپور معاون شهرداری‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مسؤولان بلندپایه استان اصفهان، یک باب واحد آموزشی تحصیلی در مسکن مهر شهر جدید مجلسی به بهره‌برداری رسید.

با بهره‌برداری از یک واحد آموزشی تحصیلی در شهر جدید مجلسی، تعداد مدارس سایت مسکن مهر این شهر جدید به دو باب رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان در آیین بهره‌‌برداری از این واحد آموزشی که به نام شهدای هسته‌ای نامگذاری شده گفت: شهر جدید مجلسی به لحاظ ایجاد امکانات روبنایی وضعیت بسیار مطلوب‌تری نسبت به دیگر سایت‌های مسکن مهر استان اصفهان دارد.

محمدعلی طرفه با اشاره به اینکه ساخت شش هزار واحد مسکن مهر در شهر مجلسی برنامه‌ریزی شده که از این تعداد سه هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و یک هزار واحد نیز در آذرماه به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: یکی از مهمترین نیازهای مسکن مهر، امکانات روبنایی نظیر واحدهای آموزشی است که شرکت عمران شهر جدید مجلسی فعالیت‌های مطلوبی در این زمینه انجام داده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین نیازهای مسکن مهر در شهرهای جدید ایجاد امکانات روبنایی در بخش آموزش و پرورش، بهداشت و امنیت است، تاکید کرد: به دلیل کمبود بودجه دستگاه‌های دولتی، شاهد عملکرد مطلوبی در این زمینه نبوده‌ایم .

همچنین دراین مراسم مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی از کلنگ‌زنی سه واحد آموزشی جدید در مسکن مهر این شهر جدید جدید طی مهرماه امسال خبر داد.

محمدرضا احمدی با اشاره به بهره‌برداری از مجتمع آموزشی تحصیلی شهدای هسته‌ای در سایت مسکن مهر شهر جدید مجلسی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی برای ساخت شش هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید، ساخت دو واحد آموزشی از اسفندماه سال 89 آغاز شده که یک واحد در بهمن‌ماه سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و یک واحد نیز در شهریورماه امسال تحویل وزارت آموزش و پرورش شد.

وی گفت: برای ساخت این دو باب مجتمع آموزشی 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت عمران شهر جدید مجلسی هزینه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار