کد خبر: 674331
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
در آستانه سال تحصیلی جدید، طرح ارمغان مهر بهزیستی در قم اجرا می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قم با اعلام این خبر گفت: این طرح برای نخستین بار برای کمک به کودکان بی‌بضاعت بهزیستی در شروع سال تحصیلی جدید در قم اجرایی می‌شود.

مجید قادری زمان اجرای این طرح را از 25 تا 27 شهریور ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: این طرح در میدان آستانه قم، برای جمع‌آوری هدایای نقدی و غیر نقدی برای دانش آموزان زیرپوشش بهزیستی در شروع سال تحصیلی جدید اجرا می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قم ادامه داد: بیش از یک‌هزار کودک زیرپوشش بهزیستی به تحصیل اشتغال دارند که کودکان بد سرپرست، بی‌سرپرست، معلولان و فرزندان خانواده‌های معلول را شامل می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم قم همواره در کارهای خیر پیش‌قدم بوده‌اند تصریح کرد: مردم نیکوکار قم، سال گذشته حدود 70 میلیارد ریال به مددجویان زیرپوشش بهزیستی کمک کردند که امیدواریم امسال نیز ما را در اجرای این طرح خداپسندانه یاری کنند.

قادری به تبیین دلایل اجرای این طرح پرداخت و گفت: با وجود کمک‌های خیران و دولت به بخش آسیب‌پذیر جامعه، هنوز صحنه باز ماندن برخی کودکان از تحصیل را شاهد هستیم که به دلیل فقر اقتصادی خانواده، قادر به تحصیل نیستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار