کد خبر: 674328
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان گلستان از امضای تفاهم نامه ای با حضور وزیر نیرو برای اجرای طرح ایجاد تاسیسات آب شیرین‌کن شهرستان های بندرترکمن و گمیشان استان خبر داد.

محمد هادی رحمتی با بیان اینکه تاسیسات آب شیرین کن بندر ترکمن و گمیشان با مشارکت شرکت رعد آب جنوب و با اعتبار 300 میلیارد ریال راه اندازی می شود افزود: طرح ایجاد تاسیسات آبگیر و آب شیرین کن گمیشان و بندترکمن، تامین مالی، طراحی، تهیه و خرید، اجرا، نصب و راه اندازی، بهره برداری، نگهداری و مالکیت به مدت 15 سال را شامل می شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به سرمایه گذاری خوبی که در این بخش صورت گرفته در مدت 14 ماه آینده این طرح به شرکت آب و فاضلاب گلستان تحویل می شود ادامه داد: با بهره برداری از این طرح، ظرفیت تولیدی آب شیرین کن به 7600 مترمکعب در روز خواهد رسید.

نماینده مردم شهرستان‌های بندرگز، کردکوی، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص گفت: حل مشکل آب در استان گلستان نیازمند نگاه بلند و مسئولانه است.

جواد نظری مهر بر استفاده از توان بخش خصوصی برای اجرای پروژه های آب وفاضلاب تاکید کرد و افزود: امنیت و ارزش افزوده سرمایه گذاری از اولویت های مهم سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

نماینده مردم شهرستان‌های بندرگز، کردکوی، بندرترکمن و گمیشان در مجلس با اشاره به توانایی سرمایه گذار بخش خصوصی در پروژه آب شیرین کن شهرهای بندر ترکمن و گمیشان افزود: امیدواریم دولت هم با همه قوا از این طرح حمایت نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار