کد خبر: 674304
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد انتقاد کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد نباید قربانی سیاست‌های غلط مسئولان این دانشگاه شوند.
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به افزایش شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد، گفت: هرگونه افزایش شهریه در دانشگاه آزاد باید مطابق قانون باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه، مرکز علمی است و نباید به باند اقتصادی تبدیل شود، تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد نباید قربانی سیاست‌های غلط مسئولان دانشگاه آزاد شوند، چرا که افزایش شهریه دانشگاه آزاد نباید از ضوابط خارج باشد.

سلیمی گفت: در جلسه هیئت‌امناء آن‌طور که شنیده شده مسئولان دانشگاه آزاد، درخواست داشتند شهریه‌ها ۳۰ درصد افزایش پیدا کند با مخالفت اعضا مواجه شده و در نهایت در این جلسه مصوبه شده که شهریه‌ها تا ۱۵ درصد افزایش یابد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مجلس در مقابل افزایش غیرقانونی شهریه‌ها سکوت نخواهد کرد، تاکید کرد: امیدواریم مسئولان محترم دانشگاه آزاد توجه داشته باشند که دانشجویان را به لحاظ اقتصادی تحت فشار قرار ندهند، چرا که حمایت از دانشگاه و دانشجو سیاست‌ کلی نظام است و همه باید به آن احترام بگذارند.

سلیمی در پایان گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد نسبت به افزایش شهریه‌های این دانشگاه اعتراض دارند و اعتراضات خود را از طرق مختلف به گوش نمایندگان مجلس رسانده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار