کد خبر: 674303
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
مینگیان سیمینوف حریف روسی سوریان: واقعا به دنبال گرفتن انتقام هستم و اعتقاد دارم دوباره مسابقه‌ دیگری بین من و سوریان برگزار خواهد شد، اما برای این کار نیاز به کار طولانی و تمرینهای زیاد است.
مهر: دارنده مدال نقره وزن 59 کیلوگرم رقابتهای جهانی ازبکستان در خصوص ناکامی در فینال گفت: در دیدار فینال سوریان دوباره من را غافلگیر کرد.

مینگیان سیمینوف حریف روسی سوریان در دیدار فینال وزن 59 کیلوگرم رقابتهای جهانی ازبکستان با بیان این مطلب افزود: سوریان در کشتی فینال در یک ضد حمله برق آسان مرا غافلگیر کرد و مبارزه را به سود خود به پایان برد.

وی ادامه داد: در دیدار فینال به شدت خسته شدم و بسیار مضطرب بودم، این در حالی بود که این شرایط برای سوریان بسیار کمتر از من بود.

نفر سوم المپیک 2012 لندن افزود: مشکل من در دیدار فینال این بود که اشتباهاتی متعددی را در این کشتی داشتم و دیر یا زود باید آنها را حل کنم.

وی در پایان در مورد نبرد بعدی با سوریان قهرمان شش دوره مسابقات جهانی و یک دوره المپیک خاطرنشان کرد: واقعا به دنبال گرفتن انتقام هستم و اعتقاد دارم دوباره مسابقه‌ دیگری بین من و سوریان برگزار خواهد شد، اما برای این کار نیاز به کار طولانی و تمرینهای زیاد است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار