کد خبر: 674098
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
اپل به طور رسمی اعلام کرد:
اپل امروز به طور رسمی اعلام کرد که در نخستین روز پیش‌فروش دستگاه‌های آیفون ۶ و ۶ پلاس در اپل استور تعداد مشخصی از کشورها، ۴ میلیون سفارش پیش‌خرید برای این دستگاه‌ها دریافت کرده است. این عدد بسیار بزرگ، دو برابر دو میلیون سفارشی است که اپل در سال ۲۰۱۲ برای دستگاه آیفون ۵ دریافت کرده بود.
اپل اپس نوشت: اپل امروز به طور رسمی اعلام کرد که در نخستین روز پیش‌فروش دستگاه‌های آیفون ۶ و ۶ پلاس در اپل استور تعداد مشخصی از کشورها، ۴ میلیون سفارش پیش‌خرید برای این دستگاه‌ها دریافت کرده است. این عدد بسیار بزرگ، دو برابر دو میلیون سفارشی است که اپل در سال ۲۰۱۲ برای دستگاه آیفون ۵ دریافت کرده بود.

پیش‌فروش ۴ میلیون آیفون ۶ و ۶+ در ۲۴ ساعت


اپل در این رویداد رکورد دیگری نیز در زمینه‌ی جوابگویی به سفارشات پیش‌خرید برای خود ثبت کرد. هر چند از یک سو کم‌بودن تعداد آیفون ۶ پلاس‌های تولیدشده و از سوی دیگر بالا بودن کلی تقاضا باعث شد که این دستگاه در همان ساعات نخست پس از آغاز پیش‌فروش به پایان برسد، اما دستگاه آیفون ۶ بسیار خوب دوام آورد و تا میانه‌های روز کاربران همچنان موفق به ثبت سفارش خود می‌شدند.

 فراموش نکنیم که این اعداد و ارقام صرفاً مربوط به پیش‌فروش و آن هم تنها در اپل استور تعداد معدودی از کشورهاست. اپل استور مناطق آمریکا، استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن، پورتو ریکو، سنگاپور و انگلیس. از روز ۴ مهر ماه این کمپانی قابلیت خرید آخرین نسل از آیفون را برای کاربران اپل استور ۲۰ کشور دیگر نیز فراهم خواهد کرد.



غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
0
1
باز هم قدرت بي چون و چراي اپل
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
0
0
باز هم قدرت بي چون و چراي اپل
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
0
0
حال هر ...یکی از این گوشیها میگیرد و به ریش تکنولژی میخندد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار