کد خبر: 673943
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
امسال جشن عاطفه‌ها از 16 مهر با ‏نواختن زنگ عاطفه‌ها در مدارس به عنوان پایگاه اصلی آغاز و به مدت 3 روز با ‏محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری برپا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اعلام این خبر و با اشاره به شعار ‏بیستمین سال برگزاری جشن عاطفه‌ها با عنوان "مهر در انتظار مهر"‎، گفت: امسال با توجه به اینکه دو هفته نخست ‏مهر ماه مصادف با شهادت حضرت امام محمد تقی(ع) و شهادت حضرت امام محمدباقر(ع) است با برنامه‌ریزی صورت ‏گرفته شده، جشن عاطفه‌ها از 16 مهر ماه به مدت سه روز برگزار می‌شود.

بهرام سوادکوهی افزود: در روز 16 مهرماه با همکاری ‏سازمان دانش‌آموزی و انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش با نواختن زنگ عاطفه‌ها، مدارس آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: در روز‎17 ‎ مهر با ایجاد پایگاه‌های کمیته امداد در میادین اصلی در سطح استان و با همکاری سازمان بسیج مستضعفین و صدا ‏و سیمای جمهوری اسلامی ایران این جشن ادامه و در روز جمعه 18 مهر ماه پایگاه‌های کمیته امداد در مسیرهای ‏راهپیمایی گسترده خانوادگی و مصلاهای برگزاری نماز جمعه مستقر و کمک‌های مردم نیکوکار به دانش‌آموزان ‏نیازمند را جمع‌آوری می‌کنند.‏

وی ادامه داد: جشن عاطفه‌ها هر ساله همزمان با بازگشایی مدارس، به منظور جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی برای یاری ‏رساندن به دانش‌آموزان نیازمند و محروم توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور اجرا می‌شود.

سوادکوهی افزود: جشن عاطفه‌ها با همکاری سازمان دانش‌آموزی، انجمن اولیا و مربیان، آموزش و پرورش، صدا و ‏سیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان بسیج مستضعفین و فدراسیون ورزش‌های همگانی سازمان ورزش و امور ‏جوانان برگزار می‌شود‎.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار