کد خبر: 673938
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
استاندار اردبیل از اجرای ناقص طرح جاده اردبیل – سرچم و مشکلات حاصل از آن اظهار نارضایتی کرد.

مجید خدابخش با اشاره به برخی از ایرادات و اشکالات و راه‌ها و مسیرهای ارتباطی و ضرورت اصلاح نقاط حادثه‌خیز به عنوان یک اولویت گفت: جاده اردبیل – سرچم هر چند پروژه خوبی بود که اجرا شد ولی ناقص اجرا شدن آن امروز سردردی برای همه ما شده است در حالی که در دنیا از احداث راه‌ها از مدل لوپ استفاده می‌کنند تا جاده‌سازی در مناطق کوهستانی به شکل هوایی انجام شده و از شدت تصادفات کاسته شود.

وی ایمن‌سازی جاده‌ها را امری ضروری و حیاتی خواند و افزود: در ایمن‌سازی باید به رغم کمبود اعتبارات به نحوی برنامه‌ریزی و اقدام شود تا کاهش تصادفات را همراه با سهولت تردد‌ها شاهد باشیم.

این مسئول تکمیل زیر‌گذر حکیم‌قشلاقی و اجرای تونل‌ها و پارکینگ‌ها را در جاده‌های مختلف و عملیاتی شدن حفاظ در کنار‌گذر پل‌ها و کانال‌ها را یادآور شد و گفت: بخشی از این کارها را باید به سرعت انجام دهیم تا قبل از فصل زمستان ایمنی راه‌ها و تردد در آنها تقویت شود.

استاندار اردبیل افزود:‌ بر اساس آمارهای ارائه شده 40 هزار موتور‌سیکلت فاقد پلاک در حال تردد و فعالیت هستند که در کنار ساماندهی آنها باید آموزش راکبان و جلوگیری از برخی حوادث ناگوار در دستور کار باشد و پلیس نیز تلاش کند تا برخوردها سلبی نبوده و بیشتر به سمت ارشادی پیش برود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار