کد خبر: 673855
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
پس از مرخص‌شدن از بیمارستان
رهبر انقلاب با افشاي تقاضاي وزير خارجه امريكا و سفير اين كشور در عراق از ايران براي پيوستن به ائتلاف عليه داعش درباره دروغ اين روزهاي آنها فرمودند: حرف‌هاي امريكايي‌ها تفريح من روي تخت بيمارستان بود!

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر انقلاب اسلامي صبح امروز پس از پايان دوران بستري در بيمارستان و بهبود كامل، از بيمارستان مرخص شدند. 


به گزارش جوان آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، رهبر انقلاب اسلامي قبل از ترك بيمارستان، در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزي خبر، ضمن ابراز رضايت از عمل جراحي و دوره درماني پس از آن گفتند: اكنون با سلامت كامل جسمي و نشاط روحي در حال بازگشت به منزل هستم اما از حجم عظيم محبت‌ها و ملاطفت‌هايي كه در اين چند روز نسبت به اين حقير انجام شد، احساس شرمندگي و سنگيني بر دوش خود مي‌كنم.

اظهارات مقامات امریکایی در خصوص مبارزه با داعش پوچ و جهت‌دار است/ امریکا بدنبال بهانه برای بمباران نقاط مختلف عراق و سوریه است


  ايران داراي عمق راهبرد ميان ملت‌هاي ديگر است
ايشان با اظهار قدرداني و تشكر فراوان از محبت‌هاي فراوان قشرهاي مختلف مردم، مراجع و علماي محترم، شخصيت‌ها، مديران برجسته كشور، سياسيون، هنرمندان و ورزشكاران افزودند: علاوه بر اظهار محبت مردم كشورمان، ملت‌هاي ديگر نيز اظهار لطف فراواني كردند كه بار ديگر نشان‌دهنده تأكيد هميشگي بنده مبني بر اينكه ملت ايران، در ميان ملت‌هاي ديگر داراي عمق راهبردي است. 


رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: هيچ نظام و كشوري را سراغ نداريم كه خارج از مرزهاي خود داراي چنين ريشه‌ها و پيوندهاي عاطفي، اعتقادي و ايماني با ملت‌هاي ديگر باشد.


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي همچنين با تشكر فراوان از كادر پزشكي و درماني و پرستاران بيمارستان محل بستري خود، خاطرنشان كردند: انسان هنگامي كه علم و دانش بالا و توانايي‌ها و تبحر پزشكان و كادر درماني و پرستاران كشور را مشاهده مي‌كند، به وجود چنين ثروت عظيم انساني در بخش سلامت و بهداشت كه يكي از اساسي‌ترين و حياتي‌ترين بخش‌هاي زندگي مردم و جامعه است، به خود مي‌بالد و افتخار مي‌كند. 


  صحبت‌هاي امريكايي‌ها درباره داعش مايه تفريح بود
ايشان در بخش ديگري از اين مصاحبه، نكته ديگري را نيز مطرح كردند و گفتند: من در اين چند روزي كه در بيمارستان بستري بودم، يك تفريح داشتم كه عبارت بود از شنيدن صحبت‌هاي مقامات امريكايي در زمينه مبارزه! با داعش كه واقعاً مايه تفريح بود. 


رهبر انقلاب اسلامي، اظهارات مقامات امريكايي در خصوص مبارزه با داعش را پوچ، توخالي و جهت‌دار خواندند و با اشاره به سخنان وزير امور خارجه و سخنگوي وزارت امور خارجه امريكا كه صراحتاً اعلام كردند از ايران براي مبارزه با داعش دعوت نخواهند كرد، افزودند: اينكه امريكا از ايران براي حضور در يك كار خلاف و غلط دسته جمعي مأيوس مي‌شود، مايه افتخار ما است و افتخاري بالاتر از اين، براي خود نمي‌دانيم. 


  دست رد ايران به تقاضاي امريكا درباره داعش
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، سپس به منظور نشان دادن دروغگويي امريكايي‌ها براي مبارزه با داعش، جزئياتي را از پشت پرده اين ماجرا بيان كردند. ايشان گفتند: در همان روزهاي سخت حمله داعش به عراق، سفير امريكا در عراق طي درخواستي از سفير ما در عراق مي‌خواهد كه ايران و امريكا جلسه‌اي براي مذاكره و هماهنگي در خصوص داعش داشته باشند. 


رهبر انقلاب اسلامي گفتند: سفير ما در عراق، اين موضوع را به داخل كشور منعكس كرد كه برخي مسئولان هم با اين جلسه مخالفتي نداشتند اما من مخالفت كردم و گفتم، در اين قضيه ما با امريكايي‌ها همراهي نمي‌كنيم زيرا آنها نيت و دست آلوده‌اي دارند و چگونه امكان دارد كه در چنين شرايطي ما با امريكايي‌ها همكاري كنيم. 


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به سخنان چند روز پيش وزير امور خارجه امريكا و اعلام اين موضوع كه ما از ايران براي ائتلاف بر ضد داعش دعوت نمي‌كنيم، خاطرنشان كردند: همين وزير امور خارجه امريكا، شخصاً به آقاي دكتر ظريف درخواست داده بود كه بياييد در قضيه داعش با ما همكاري كنيد اما دكتر ظريف درخواست او را رد كرده بود. ايشان افزودند: حتي معاون وزير امور خارجه امريكا هم كه يك زن است و همه او را مي‌شناسند، در مذاكرات با آقاي عراقچي، بار ديگر اين درخواست را تكرار كرد اما آقاي عراقچي نيز درخواست وي را رد كرد.
  امريكايي‌ها در ائتلاف ضد سوري هيچ غلطي نكردند


رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به مخالفت صريح جمهوري اسلامي ايران براي همكاري با امريكا در خصوص مبارزه با داعش گفتند: اكنون آنها به دروغ مي‌گويند كه ما ايران را در ائتلاف شركت نخواهيم داد در حالي كه ايران از ابتدا مخالفت خود را با حضور در چنين ائتلافي اعلام كرده بود. 


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تأكيد كردند: امريكايي‌ها قبلاً نيز با سر و صداي فراوان و با حضور چندين كشور، يك ائتلاف بر ضد سوريه تشكيل دادند اما هيچ غلطي نتوانستند بكنند و در مورد عراق نيز وضعيت به همين‌گونه خواهد بود.

مردم و ارتش عراق كمر داعش را شكستند نه امريكا
ايشان با تأكيد بر اينكه امريكايي‌ها قصد اقدام جدي بر ضد داعش ندارند، افزودند: خود امريكايي‌ها و حتي خود داعشي‌ها به خوبي مي‌دانند حركتي كه در عراق، كمر داعش را شكست، اقدام امريكا نبود، بلكه اقدام نيروهاي مردمي و ارتش عراق بود كه مبارزه با داعش را به خوبي فرا گرفته بودند و ضربات جدي به آن وارد كردند.  رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه ضربات نيروهاي مردمي و ارتش عراق به داعش ادامه خواهد داشت، خاطرنشان كردند: واقعيت آن است كه امريكايي‌ها به دنبال بهانه‌اي هستند تا همان كاري را كه در پاكستان انجام مي‌دهند و با وجود دولت مستقر و ارتش قوي، بدون اجازه وارد خاك اين كشور مي‌شوند و نقاط مختلف را بمباران مي‌كنند در عراق و سوريه انجام دهند. ايشان تأكيد كردند: امريكايي‌ها بدانند كه اگر چنين كاري را انجام دهند، همان مشكلاتي كه در 10 سال گذشته بر سر راهشان در عراق به وجود آمد، بار ديگر به وجود خواهد آمد. رهبر انقلاب اسلامي در پايان مصاحبه خود گفتند: به هر حال در اين چند روز، صحبت‌هاي مقامات امريكايي يك تفريح روي تخت بيمارستان بود. 


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي پيش از ترك بيمارستان با حضور در جمع كادر درماني و پرستاران از نزديك از آنان تشكر كردند. رهبر انقلاب اسلامي همچنين پيش از ترك بيمارستان، از آيت‌الله مهدوي‌كني، رئيس مجلس خبرگان نيز عيادت كردند.  آيت‌الله مهدوي كني از 14 خردادماه امسال به دليل عارضه مغزي و قلبي در يكي از بيمارستان‌هاي تهران بستري است. به گزارش جوان آنلاين به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) پس از پایان دوران بستری در بیمارستان و بهبود کامل، از بیمارستان مرخص شدند.

رهبر انقلاب اسلامی قبل از ترک بیمارستان، در مصاحبه‌ای ضمن ابراز رضایت از عمل جراحی و دوره درمانی پس از آن گفتند: اکنون با سلامت کامل جسمی و نشاط روحی در حال بازگشت به منزل هستم اما از حجم عظیم محبت‌ها و ملاطفت‌هایی که در این چند روز نسبت به این حقیر انجام شد، احساس شرمندگی و سنگینی بر دوش خود می‌کنم.




غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
0
0
امریکا ، امریکا مرگ به نیرنگ تو
خون جوانان ما می چکد از چنگ تو
به هیچ عنوان امریکا نباید در منطقه خاور میانه حضور داشته باشد .
در این راستا کشورهای منطقه و همه کشورهای مسلمان باید دست بدست هم بدهند تا این اتفاق ناگوار در منطقه نیافتد .
همانگونه که آقا فرمودند ، "امریکا قصد حضور نظامی در منطقه را دارد" .
مسلمان بپا خیز ، برادرت کشته شد
طلبه مشکین شهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
0
0
قربانتان بروم آقا الحمد الله که سلامت هستید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
0
0
خدايا رهبر عزيزمون رو نگهدار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
0
0
خدا حفظتان كند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار