کد خبر: 673689
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
انفجار شدید گاز در جنوب تهران دو منزل مسکونی را تخریب و 4 نفر از ساکنان آن را مجروح کرد.

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از اطلاع از وقوع این حادثه از طریق سامانه 125، آتش‌نشانان ایستگاه ‌های 47 و 82 را در ساعت18:20 دقیقه عصر دیروز به محله 13 آبان، خیابان مرداد سوم اعزام كرد.

به گزارش سرویس انتظامی خبرگزاری برنا ، بنا به اظهار افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران، این حادثه در یک منزل مسکونی روی داد و منجر به تخریب دو خانه در مجاورت یکدیگر شد.

بهنام ریاضی افزود: براثرانفجار ناشی از نشت گاز در این دو منزل یک طبقه که مساحت هر یک 85 مترمربع بود علاوه بر خرد شدن شیشه های این دوخانه، بخشی ازدیوارها و سقف های آنها هم فروریخت.

وی ادامه داد: شدت انفجاربه حدی بود که درهای بزرگ حیاط این منزل از جا کنده شده و همراه با خرده شیشه ها به داخل خیابان پرتاب شد.

ریاضی با اعلام این که این انفجار، آتش سوزی چندانی در پی نداشت، تصریح کرد: دراین حادثه سه دختر و زن 15، 20 و 40 ساله از ساکنان در زیر آوار مانده و مصدوم شدند و همچنین یکی دیگر از ساکنان این منازل که مردی حدودا 40 ساله بود دچار سوختگی و مصدومیت شد که همگی مصدومین برای انتقال به مرکز درمانی در اختیار امدادگران اورژانس قرار گرفتند.

وی افزود: آتش‌نشانان به سرعت پس از قطع گاز و برق به بررسی و ایمن سازی محل حادثه پرداختند.

این افسر اماده آتش نشانی در خصوص علت بروز این حادثه گفت: تحقیقات بیشتر در خصوص علت بروز این حادثه و خسارات وارده هم اکنون از سوی كارشناسان آتش نشانی در حال انجام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار