کد خبر: 673686
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶

مدیر شبکه سوم سیما با اشاره به تجربه پخش لیگ جهانی والیبال و جام جهانی فوتبال از صدا و سیما گفت: در کنار پخش عادی، تولید و پخش گزارش‌های صداو سیما از بازی‌های اینچئون ۲۰۱۴ به صورت HD خواهد بود.


مجید زین العابدین در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: در جلسه امروز رییس، معاونان و  مسئولان ورزش صدا و سیما با هیئت رییسه کمیته ملی المپیک مقرر شد همه رقابت‌ها در بازی های آسیایی اینچئون از شبکه ورزش و شبکه HD پخش شود.

وی با اشاره به حضور حدود300 نفر از ورزشکاران کشورمان در این رقابت ها گفت: علاوه بر مسابقاتی که در شبکه ورزش و HD پخش می شود، همه مسابقات ورزشکاران کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران از شبکه سه پخش خواهد شد.

زین‌العابدین با بیان این که از نظر پخش زنده تدارک خوبی در سازمان دیده شده است، گفت: شبکه رادیویی ورزش هم ماموریت یافت همه مسابقات مردان و بانوان کشور را به طور کامل و زنده گزارش کند.

مدیر شبکه سوم سیما ادامه داد: همچنین بخش های مختلف خبری سازمان تدارک وسیعی را برای اطلاع رسانی درباره موفقیت کاروان اعزامی دیده‌اند و امیدواریم مدال‌های خوش رنگ ورزشکاران مان را بارها به نمایش بگذاریم.

رییس شورای هماهنگی ورزش صدا و سیما با اعلام این که رسانه ملی علاوه بر خرید حق پخش کامل بازی ها، گروه کامل خبری هم به این مسابقات اعزام کرده است، گفت: انعکاس لحظه به لحظه این رویداد ورزشی در دستور کار است و برای نخستین بار تولید ما به صورتHD خواهد بود.

بازی‌های آسیایی اینچئون به میزبانی کره جنوبی از28 شهریور آغاز می شود و12مهر پایان می‌یابد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار