کد خبر: 673676
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: عیادت‌ علما و حوزویان از مقام معظم رهبری در حقیقت عمق رابطه عاطفی علما و مراجع با حضرت آقا را نمایان کرد و بار دیگر بر همگان ثابت شد که بین حضرت آقا و علما چه رابطه عاطفی و معنوی وجود دارد.
آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: رهبر معظم انقلاب در دوران حاضر نماد اقتدار معنوی اسلام، عزت و انسجام مسلمین و رشد تعالی پیشرفت ایران اسلامی است.
 
وی با اشاره به عیادت خود از رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: به لطف توجهات حضرت ولی‌عصر(ع) و دعای مردم، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در سلامت کامل به سر می‌برند و ما باید خداوند به را موجب سلامتی حضرت آقا که از بزرگترین نعمات الهی هستند، شکرگذار باشیم.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین گفت: از همان لحظه‌ای که خبر بستری شدن حضرت آقا در بیمارستان منتشر شد، مراجع معظم تقلید، اساتید حوزه و روحانیون حوزه علمیه‌ قم همانند دیگر اقشار مردم برای سلامتی آقا دست به دعا برداشتند؛ رهبران شاخص کشورهای اسلامی در تماس‌هایی که با علمای قم داشتند، مدام جویای حال مقام معظم رهبری بودند و خدا را شکر که ما خبر صحت کامل معظم‌له را به آنها دادیم.
 
وی گفت: عیادت‌ علما و حوزویان از مقام معظم رهبری در حقیقت عمق رابطه عاطفی علما و مراجع با رهبر معظم انقلاب اسلامی را نمایان کرد و بار دیگر بر همگان ثابت شد که بین حضرت آقا و علما چه رابطه عاطفی و معنوی وجود دارد.
 
کعبی در پایان با بیان اینکه عیادت اقشار مختلف از مقام معظم رهبری نشانگر جامعیت و اوج رابطه معظم‌له با اقشار مختلف است، تاکید کرد: باید شکرگذار وجود نعمت رهبری انقلاب باشیم چرا که تدابیر شایسته ایشان آینده‌ای مناسب را برای انقلاب اسلامی تضمین و تحقق تمدن اسلامی را بشارت می‌دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار