کد خبر: 673610
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
آن روز فردي به نام «ع. ز» که از اهالي محل بود کليد منزلم را گرفت که يک دختر فراري به نام افسانه نيز همراه او بود. من هم مشروب خورده بودم که فهميدم مي خواهد به آن دختر آزار برساند، به همين خاطر ما با هم درگير شديم
خراسان: مرد ۲۷ساله اي که پس از مصرف مشروبات الکلي در حال عربده‌کشي در خيابان، جوان دانشجويي را با ضربه چاقو کشته بود، وقتي در محل وقوع جنايت مقابل دوربين قوه قضاييه قرار گرفت، گفت: من او را به اشتباه کشتم! آن جوان بي گناه بود!

متهم اين پرونده جنايي که صبح روز گذشته به محل وقوع قتل در مشهد،خيابان فتاح ۱۵هدايت شده بود، پس از تفهيم مواد قانوني از سوي قاضي ويژه قتل عمد، مبني بر اين که مواظب اظهارات خود باشد و حقيقت ماجرا را بيان کند، گفت: آن روز فردي به نام «ع. ز» که از اهالي محل بود کليد منزلم را گرفت که يک دختر فراري به نام افسانه نيز همراه او بود. من هم مشروب خورده بودم که فهميدم مي خواهد به آن دختر آزار برساند، به همين خاطر ما با هم درگير شديم و در حالت مستي، او شيشه هاي منزلم را شکست و فرار کرد. در اين هنگام که ساعت ۶ بعدازظهر بود من ميله آهني و چاقوي دسته مشکي را برداشتم و در حالي که عربده کشي مي کردم در خيابان به دنبال آن ها مي گشتم که وارد فتاح ۱۵شدم، ديدم تعدادي از مردم جمع شده اند و با هم دعوا مي کنند، من هم که حالت طبيعي نداشتم به سوي آن ها رفتم و با خودم گفتم شايد آن ها به قصد نزاع با من دور هم جمع شده اند، به همين دليل به طرف جواني که در حياط ايستاده بود رفتم و ضربه اي با چاقو به پهلوي چپ او زدم و پس از آن هم ترک يک موتورسيکلت سوار شدم و گريختم. من هيچ کدام از طرفين دعوا را نمي شناختم و دنبال کسي بودم که مرا کتک زده بود. متهم که سوابق چاقوکشي نيز دارد، اضافه کرد: آن جوان (مقتول) بي گناه بود و من او را اشتباهي کشتم. پس از آن هم به منزل رفتم و با تعويض لباس هايم به خانواده ام گفتم يکي را با چاقو زده ام! وي در پاسخ به سوال قاضي سيدجواد حسيني که آلات و ادوات استعمال موادمخدر صنعتي که از منزل شما کشف شد متعلق به کيست؟ گفت: آن ها مال «ع. ز» است.

در ادامه بازسازي صحنه جنايت، «ک» جواني که به اتهام شرکت در نزاع دستگير شده بود نيز در تشريح ماجرا گفت: پرايدم را در کوچه پارک کرده بودم که ديدم دعوا شده است از ترس شکسته شدن شيشه هاي خودرو، بيرون آمدم تا پرايدم را به داخل پارکينگ ببرم. يک خودروي پيکان داخل کوچه خيلي ناجور پارک کرده بود و من نمي توانستم عبور کنم، در همين حال خودروي ديگري هم از مقابل آمد. من روي پل حاشيه کوچه رفتم تا او عبور کند ولي چرخ خودرو داخل جوي آب افتاد. به راننده آن اشاره کردم که از کنار عبور کند ولي او پياده شد و محکم به شيشه کوبيد و گفت راه را سد کرده اي؟ من و او به مشاجره پرداختيم که پدرش ما را جدا کرد که ناگهان اين مرد (متهم) عربده کشان و در حالي که ناسزا مي گفت از مقابل خودروام عبور کرد، من هم که ترسيده بودم فرار کردم.

يکي ديگر از متهمان شرکت در نزاع در ادامه و با کسب اجازه از قاضي حسيني گفت: وقتي ما به خاطر عبور از خيابان با هم مشاجره مي کرديم «م.م» با ميله اي که در يک دست و چاقويي که در دست ديگر داشت و با صداي بلند ناسزا مي گفت به طرف در منزل آمد، جوان ۱۸ساله آن جا ايستاده بود که ناگهان چاقو را در شکم او فرو کرد. وي افزود: ما در حال بردن اثاثيه منزل بوديم که اين حادثه رخ داد و آن جوان بي گناه کشته شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار