کد خبر: 673483
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
طرح مهر تحصیلی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت چند منطقه از شهرستان صومعه‌سرا اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با اعلام این خبر از اجرای طرح «مهر تحصیلی» همزمان با آغاز ماه مهر در برخی از مدارس این شهرستان با کمک خیران خبر داد و درباره اهداف اجرای طرح مذکور گفت: در این طرح که با کمک سه نفر از واقفان خیراندیش شهرستان انجام می‌شود 15 بسته آموزشی و فرهنگی شامل لوازم‌التحریر و ... در اختیار این دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی این بسته‌ها را شامل لباس، کفش و لوازم‌التحریر و دیگر ملزومات مورد استفاده دانش‌آموزان ذکر کرد که توسط خیران جمع‌آوری شده است.

خادم‌شریف درباره اجرای طرح مذکور گفت: این طرح در سه منطقه گوراب‌زرمیخ، کسما و سه‌سار از توابع شهرستان صومعه‌سرا اجرا می‌شود.

به گفته وی، از محل اعتبار سه موقوفه گل‌زاده سه‌ساری، سید ابراهیم گوراب‌زرمیخ و حاج صالح نویدی در کسما، برای جمع‌آوری این بسته‌های مهر استفاده شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا یکی دیگر از برنامه‌ها و طرح‌های این اداره را اجرای طرح وقف مشارکتی دانست و گفت: برای این امر زیرساخت‌هایی نیاز است تا مردم، مسئولان و واقفان خیر با هم تعامل و همکاری داشته باشند و بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی تصریح کرد: در راستای وقف مشارکتی مردم کمک‌های قابل توجهی را انجام داده‌اند که در زمینه دارو و درمان و ارائه تجهیزات پزشکی است.

خادم‌شریف با اشاره به فعالیت‌های قرآنی اداره اوقاف صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: وقف مشارکتی برای مستمندان قرآنی و کمک هزینه درمان بچه‌های قرآنی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار