کد خبر: 673297
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
در نشستی با حضور معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مدیران شبکه های سیما برای اعتلای هر چه بهتر آثار تلویزیونی هفته دفاع مقدس هم اندیشی شد.

هماهنگی سیما و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای اعتلای برنامه های شبکه ها در هفته دفاع مقدس


در نشستی با حضور معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مدیران شبکه های سیما برای اعتلای هر چه بهتر آثار تلویزیونی هفته دفاع مقدس هم اندیشی شد.

به گزارش«جوان» به نقل از روابط عمومی سیما، سردار بهمن کارگر با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس مبنی بر «ایستادگی دیروز، عزت امروز، تعالی فردا» همکاری و همراهی هر چه بیشتر سیما را برای تولید و پخش برنامه های ویژه دفاع مقدس خواستار شد.

وی اهتمام شبکه های سیما به موضوعات و برنامه های مختلف هفته دفاع مقدس از جمله جشنواره فیلم مقاومت، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح و موضوع فلسطین و غزه را ضروری دانست و افزود: علاوه بر برنامه های دفاع مقدس، برنامه ویژه سالروز عملیات شکست حصر آبادان و برنامه مصدومان شیمیایی بعد از هفته دفاع مقدس خواهد بود.

رئیس بنیاد حفظ و آثار ارزش های دفاع مقدس از نام گذاری هفتم مهر به عنوان روز فرماندهان شهید خبر داد و ابراز امیدواری کرد که رسانه ملی به این مهم نیز مانند دیگر برنامه های دفاع مقدس بپردازد.

سردار کارگرد دفاع مقدس و روحیه سلحشوری و جهاد و مقاومت رزمندگان را در 8 سال دفاع مقدس افتخار بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و توجه ویژه رسانه ملی را به موضوع پیشکسوتان دفاع مقدس خواستار شد.

رئیس بنیاد حفظ و آثار ارزش های دفاع مقدس پیشتاز بودن معاونت سیما را در پرداختن به دفاع مقدس در برنامه های تلویزیونی ، ستود و از مدیران و برنامه سازان این حوزه قدردانی کرد.

دکتر دارابی معاون سیما نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به دستاوردهای دوران دفاع مقدس ، از مدیران و برنامه سازان سیما خواست با اهتمام بیشتر برنامه های ویژه و درخور را برای دفاع مقدس تدارک ببینند.

دکتر دارابی برخی برنامه های شاخص سیما را برای هفته دفاع مقدس امسال برشمرد. در ادامه برخی از مدیران سیما دیدگاه های خود را برای تولید و پخش هر چه بیشتر آثار تلویزیونی دفاع مقدس ابراز کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار