کد خبر: 673281
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
سيب‌نامه نوشت: پیش فروش دو گوشی جدید آیفون 6 و آیفون 6 پلاس از 2 روز پیش آغاز شده است و با اینکه در ساعات اولیه مشتریان با مشکلاتی برای خرید مواجه بودند ولی ظاهرا استقابل از این محصولات به حدی بوده است که اپل رکورد جدیدی را در پیش فروش آیفون بدست آورده است.

یکی از نمایندگان اپل در مصاحبه با Recode اعلام کرده است که رکورد پیش فروش آیفون از زمان نخستین نسل این گوشی شکسته شده است اما میزان دقیق تعداد دستگاههای پیش فروش شده را ذکر نکرده است.

رکورد پیش‌فروش آیفون شکسته شد!

همچنین مدیر اجرایی شرکت مخابراتی AT&T نیز با اعلام استقبال کم سابقه مشتریان این شرکت از نسل جدید آیفون فروش این دو محصول را بسیار بیشتر از سال گذشته و دو سال قبل اعلام کرده است.

پنج شنبه شب که اپل پیش فروش این محصولات را آغاز کرده بود مشتریان با مشکلاتی جهت ثبت سفارش خود چه در سایت اپل و چه از طریق نرم افزار فروشگاه ابزارک اپل مواجه بودند و حتی تا میزان ترافیک سایت اپل به حدی بود که این سایت تا سه ساعت مختل شده بود.

با توجه به محدودیت برخی مدلهای آیفون پلاس زمان ارسال آن بین 3 تا 4 هفته و زمان ارسال آیفون 6 بین 7 تا 10 روز تخمین زده شده است. البته در برخی از کشورها بدلیل محدودیت تمامی مدلهای آیفون 6 و آیفون 6 پلاس بین 3تا 4 هفته ارسال می‌گردد. به نظر می‌رسد که وضعیت پیش فروش آیفون 6 پلاس مشابه آیفون 5s طلایی باشد که سال گذشته به سرعت فروخته شد و ظرف چند ساعت تمامی دستگاههای موجود برای پیش فروش خریداری شد.

معمولا دستگاههای موجود در پیش فروش نسخه‌های مختلف آیفون محدود است و به همین دلیل است که بیشتر مشتریان ترجیح می‌دهند به جای پیش خرید منتظر عرضه آیفون در خرده فروشی‌های اپل شوند و صف های طولانی را در این فروشگاهها برای تهیه آیفون بوجود می‌اورند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار