کد خبر: 673169
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
فرماندار ساوجبلاغ از اجرای طرح ویژه روان‌سازی ترافیک در شهرستان از ابتدای مهرماه جاری خبر داد.

ابوالقاسم پالیزگیر با بیان این که تمامی تمهیدات اساسی برای روان‌سازی ترافیک در این شهرستان و از ابتدای مهر ماه انجام می‌شود گفت: براساس تدابیر اندیشیده شده این طرح از ابتدای مهر ماه و به مدت یک هفته در این شهرستان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف اجرای این طرح روان‌سازی ترافیک به ویژه در برخی از معابر اصلی و خیابان‌های شهر است.

افزود: با اجرای این طرح امنیت کامل بر تردد دانش‌آموزان ایجاد می‌شود و این قشر می‌توانند با فراغی آسوده در سر کلاس‌های درس حاضر شوند.

پالیزگیر با بیان این که تا آخر سال تحصیلی نیروهای راهنمایی و رانندگی حضوری فعالانه در ساماندهی سرویس‌های مدارس خواهند داشت، افزود: مکان‌هایی را که نیاز به حضور نیرو باشد به صورت صد درصد تحت پوشش قرار می‌دهیم.

فرماندار ساوجبلاغ به مواردی از جمله خط کشی معابر داخل و خارج شهر، ساماندهی خودروهای سواری روستایی، ساماندهی تاکسی‌های درون شهری ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی اقدامات فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک، هدایت ماشین‌های سنگین جهت تردد از مسیر کمربندی شهر و تعیین مکان مناسب برای مینی‌بوس‌های روستایی جهت جلوگیری از افزایش بار ترافیکی شهراشاره کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار