کد خبر: 673168
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان از آغاز به کار بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان از 29 شهریور ماه جاری خبر داد.

امین فخر با بیان اینکه 27 و 28 شهریور ماه جاری بیمارستان آیت‌الله کاشانی کرمان بعد از حدود 50 سال کار به فعالیت خود پایان داده و عملیات انتقال آن طی دو روز به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) انجام می‌شود گفت: این بیمارستان از شنبه 29 شهریور ماه کار خود را آغاز می‌کند، اما افتتاح رسمی بیمارستان با حضور رئیس جمهور انجام می‌گیرد.

وی افزود: بیمارستان پیامبر اعظم (ص) با بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار ساخت و تجهیز، سرمایه‌گذاری بزرگ سازمان تامین اجتماعی در زمینه سلامت جمعیت زیر پوشش این سازمان و مردم استان کرمان است.

‌مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان گفت: تجهیزات ارسالی به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) از بهترین انواع تجهیزات بیمارستانی است.

وی افزود: قدمت و پراکندگی ساختار بیمارستان قدیمی آیت‌الله کاشانی بعضا ارزش و کیفیت کار همکاران را تحت‌الشعاع قرار می‌داد، اما با تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان‌ پیامبر اعظم (ص) این نقیصه جبران شده است.

فخر ادامه داد : طبق توافق صورت گرفته با شهرداری کرمان پس از انتقال به بیمارستان جدید، قسمت اعظم ساختمان بیمارستان قدیمی تخریب و بر‌اساس ضوابط شهری و نظر کارشناسی، پارکینگ مورد نیاز بیمارستان جدید در محل ساختمان‌های قدیمی ‌احداث می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان ادامه داد: از ساختمان‌های قدیمی، ساختمان اداری و پلی‌کلینیک باقی می‌ماند و پلی کلینیک بیمارستان قدیم تا پایان سال به کار خود ادامه داده و پس از انتقال به محل جدید در سال آینده ساختمان پلی‌کلینیک قدیمی به انبار تبدیل می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار