کد خبر: 673155
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
مدیرعامل شرکت برق گلستان با اشاره به اینکه از 15 شهریورماه سال جاری تخفیف تعرفه‎های گرمسیری پایان یافته ، از محاسبه تعرفه ها با نرخ عادی از نیمه شهریور تا ابتدای خرداد سال آینده، خبر داد.

قاسم شهابی با بیان اینکه استان گلستان از دو تعرفه 2 و 3 گرمسیری برخوردار بوده که شهرهای آق‎قلا، گنبدکاووس، گالیکش، مینودشت، کلاله و مراوه‎تپه از تعرفه 3 گرمسیری و از تخفیف بالایی بهره مند هستند گفت: بقیه شهرهای استان از تعرفه 4 گرمسیری و حدود 20 درصد تخفیف برخوردار هستند. وی افزود: از 15شهریورماه سال جاری تخفیف تعرفه‎های گرمسیری پایان یافته و از آن تاریخ تا ابتدای خرداد سال آینده، تعرفه ها در تمام استان، یکسان و برابر نرخ عادی از مردم دریافت خواهد شد.

شهابی با اشاره به اینکه در 5 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان سرقت کابل کاهش چشمگیری داشته گفت: در پنج ماه نخست سال گذشته 426 میلیون تومان از تاسیسات برق استان سرقت شد و این میزان در سال جاری به حدود 330 میلیون تومان رسیده است.

مدیرعامل شرکت برق استان گلستان با بیان اینکه تلاش مجموعه شرکت توزیع نیروی برق در سطح استان این بوده که تمامی مشترکان به صورت شبانه‎روزی و بدون هیچگونه مشکل از نعمت برق برخوردار باشند افزود: با رعایت الگوی مصرف برق توسط مشترکان، مشکلی در این حوزه بوجود نخواهد آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار