کد خبر: 672666
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
سخنگوی دولت بی‌حجابی را در جامعه ارزشی- مذهبی، بیماری خواند و گفت: بی‌حجابی با بافت مذهبی کشور ما همخوانی ندارد، لذا از همه دختران، خواهران و مادرانمان خواهش می‌کنیم که هنجار مورد احترام جامعه را مورد توجه قرار دهند.

خبرگزاری مهر: محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه نشست امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد بدحجابی گفت: برخورد با بدحجابی را کاملا تایید می کنیم و برای جامعه ارزشی و مذهبی ما بدحجابی، بیماری محسوب می شود.

نوبخت ادامه داد: بی حجابی با جامعه مذهبی ما سازگاری ندارد و ما حجاب را به عنوان یک ارزش همراه با عفاف مورد تایید قرار می‌دهیم و به همین جهت هم از همه دختران، خواهران و مادرانمان خواهش می کنیم که هنجار مورد احترام جامعه را توجه قرار دهند.

وی تصریح کرد: البته در پاره ای از موارد برخوردهایی که صورت می گیرد هر چند که آن برخوردها برای حفظ ارزش ها است، اما چون موجب لجاجت طرف مقابل می شود، خواهش می کنیم که رعایت حرمت بانوان را داشته باشند و بتوانیم با شیوه هایی که با گذشته متفاوت است با بی‌حجابی مقابله کنیم.

سخنگوی دولت ادامه داد: سه دهه از انقلاب گذشته است و نهادهای فرهنگی باید کارهای متفاوت تر و نوآوری انجام دهند. البته این تنها وظیفه دولت نیست همه نهادهایی که در ارتباط با فرهنگ صاحب مسئولیت هستند برخی از آنها نیز غیردولتی اند، اما از دولت بودجه می‌گیرند و کمک مالی می گیرند در این راستا کمک کنند چون اعتقاد دولت به سلامت اخلاقی جامعه است و دولت حجاب را به عنوان یک ارزش همواره مورد تاکید قرار می دهد.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
غفاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
0
0
پس این سخنان آقای نوبخت بوده که دیگر از بانوان بدحجاب و بی حجاب در خیابان ها خبری نیست!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار