کد خبر: 672596
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
امام جمعه مشهد با بیان اینکه از رئیس جمهور درخواست کردیم میلاد امام رضا(ع) در کشور تعطیل رسمی اعلام شود، گفت: به رئیس جمهور اعلام کردیم اجرای کنسرت‌ها در استان با تصویب شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی انجام شود.
آیت الله سیداحمد علم‌الهدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: ما سه خواسته در شورای اداری استان را مطرح کردیم اینکه میلاد امام رضا(ع) در کشور تعطیل رسمی اعلام شود و یا حداقل برای خراسان‌رضوی این تعطیلی اعمال شود.
 
وی افزود: خواسته دوم اینکه گردشگری مشهد متناسب با هویت معنوی مشهد باشد و بر خلاف آن صورت نگیرد و خواسته سوم نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی و کنسرت‌ها با تصویب شورای فرهنگ عمومی استان انجام شود.
 
علم‌الهدی تصریح کرد: ما امیدواریم این موارد توسط استانداری خراسان‌رضوی نیز پیگیری شود تا اجرایی شوند.
 
امام جمعه مشهد در پاسخ به خبرنگار فارس در ارتباط با احداث زائرسرای ارزان قیمت برای دیگر شهرستان‌های استان نیز گفت: ما برای استان خراسان‌رضوی باید برنامه دیگری داشته باشیم و شهرستان‌ها معمولا در مشهد تکایا و حسینه دارند و ما درصدد این هستیم که یک ساماندهی انجام شود و بتوانیم برای شهرستان‌های استان یک شهرک زائر در نظر بگیریم.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
عبد الله منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
0
متاسفانه تعطيلي در كشور ما زياد است و چند سال قبل مقام معظم رهبري مد ظله العالي هم به مجلس توصيه كردند كه تعطيلي ها كاهش يابد كه تا كنون اين توصيه گهر بار اجرا نشده است . حال جاي تعجب است كه امام جمعه محترم مشهد تقاضاي تعطيلي در روز ميلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) را دارند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
0
1
منم با تعطیلی در این روز موافقم.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
منم موافقم این روز تعطیل شود
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
1
اره بابا تعطیل کنن .
انقدم تعطیلات ما زیاد نیس ی امار بگیرین متوجه میشید ایرن تعطیلاتش خیلی کمتره از بعضی کشور ها
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار