کد خبر: 672409
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴
سرانجام انتظارها به سر رسید و اپل پرده از گجت پوشیدنی مرموز خود برداشت.
به گزارش جوان آنلاين به نقل از اپل اپس، سرانجام انتظارها به سر رسید و اپل پرده از گجت پوشیدنی مرموز خود برداشت. این شرکت دیرتر از سایر شرکت‌ها، اما با همان کاریزمای خاص و همیشگی خود وارد حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی شده است. اپل نام این وسیله را Apple Watch نهاد. این گجت کاملاً قابل شخصی‌سازی خواهد بود تا به شخصی‌ترین وسیله‌ی شما تبدیل شود. این ساعت هوشمند با ۶ نوع بند مختلف که می‌توانند نیازهای مختلفی از مدگرایی گرفته تا مصارف ورزشی را برآورده کنند. این دستگاه برای عملکرد کامل نیاز به اتصال به آیفون شخص دارد.

Apple Watch معرفی شد

صفحه نمایش Apple Watch پوششی از جنس یاقوت کبود دارد که می‌تواند آن را در برابر هر نوع خراش روزمره‌ای که ممکن است چنین گجتی را تهدید کند حفاظت کند. علاوه بر لایه‌ی محافظ و صفحه نمایش اصلی دستگاه، لایه‌ی جدایی نیز بر روی این دستگاه تعبیه شده است که می‌تواند تفاوت بین تپ و فشار دادن صفحه توسط کاربر را تشخیص دهد. چنین قابلیتی طیف وسیعی از عملکردها را بر روی صفحه نمایشی با چنین سایز کوچکی ممکن می‌سازد. رابط کاربری Apple Watch کاملاً مختص این دستگاه طراحی شده است و تا حدودی متفاوت از آن چیزی است که در سیستم عامل iOS با آن آشنا شده‌ایم. در لبه‌ی راست دستگاه دکمه‌ای با نام Digital Crown تعبیه شده است که وظیفه‌ی زوم کردن در محیط سیستم عامل را به عهده دارد.

در کنار Digital Crown دکمه‌ی فیزیکی دیگری تعبیه شده است که امکان ارتباط با دوستان نزدیکتان را به طور سریعی ممکن می‌سازد. توسط دستگاه Apple Watch می‌توانید برای دوستانتان اموجی یا پیام‌های متنی بفرستید، به کمک قابلیت اختصاصی طراحی‌شده برای این دستگاه با حرکت دست روی صفحه نمایش برای یکدیگر نقاشی بکشید و یا حتی به کمک سنسورهای تعبیه‌شده بر روی گجت، ضربان قلبتان را برای دوستتان پخش کنید.

اپل برای شارژکردن این دستگاه تمهیدات جدیدی اندیشیده است و به جای روش معمولی که در دستگاه‌های سابق به کار رفته، روش شارژ بی‌سیم را معرفی کرده است. شارژر دستگاه به کمک آهنرباهای قدرتمندی به پشت گجت می‌چسبند و از این طریف عمل شارژ را راحت‌تر از پیش می‌کند.

همانطور که انتظار می‌رفت، این دستگاه از اوایل سال ۲۰۱۵ وارد بازار خواهد شد. اپل در کنفرانس خود از قیمت ۳۴۹ دلاری این گجت خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار