کد خبر: 672307
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
برای رفع مشکل بیکاری جامعه باید به تولید توجه ویژه شود و در اين مسير همکاری سازمان‌هایی همچون سازمان صنعت و معدن،شرکت برق، آب، گاز،محیط زیست، بانک‌ها، استانداری و شرکت شهرک‌های صنعتی ضروری است.

ناصر صیدی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با عنوان كردن مطلب فوق و با اعلام اين خبر كه همزمان با حضور رئیس جمهور در استان زنجان برق‌رسانی به دو شهرک صنعتی انجام می‌شود، گفت: شهرک صنعتی شماره یک زنجان 25 سال پیش آغاز به کار کرده بود اما قسمت اعظم این شهرک دارای تلفن نبود، با هماهنگی‌های انجام شده در حال حاضر این مشکل حل شده است. وي با بیان اینکه ضروری است سازمان‌هایی همچون محیط زیست،راه و شهرسازی و برق همکاری بیشتری با شرکت شهرک‌های صنعتی داشته باشند، تصریح کرد: تا آخر شهریور ماه سال جاری برق‌رسانی به شهرک صنعتی خرم‌دره صورت می‌گیرد.

صیدی با اشاره به اینکه برق‌رسانی به شهرک‌های شماره دو و شهرک روی تا دو ماه آینده صورت می‌گیرد، افزود: هنوز برای شهرک صنعتی انگوران کاری صورت نگرفته است.وی وظیفه شرکت شهرک‌های صنعتی را ارائه زمین، نظارت بر ساخت و ساز و ارائه پایان کار عنوان کرد و گفت: در صورت ارائه تسهیلات نظارت‌های برای بکارگیری صحیح تسهیلات صورت می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته نزدیک 5 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان ارائه شد، افزود: امسال تسهیلات تخصیص نیافته است. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان  از برنامه‌ریزی استان برای سفر هئیت دولت به استان خبر داد و گفت: چهار برنامه کلنگ‌زنی شهرک‌های صنعتی در دستور کار است.

صیدی با اشاره به کلنگ‌زنی شهرک صنعتی شماره سه، ناحیه کارگاهی، شهرک صنعتی سلطانیه و شهرک صنعتی شماره چهار خاطرنشان کرد: تا پایان سال حداقل دو شهرک کلنگ‌زنی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار