کد خبر: 672303
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
طبق بررسی و پژوهش‌های به عمل آمده و با توجه به نیازمندی بیشتر بخش دستگردان در زمینه حمایت‌های سازمانی و کمک‌های مردمی این منطقه به منظور اردو جهادی انتخاب شد.

احمد رفیعی مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان طبس با عنوان كردن مطلب فوق گفت: بعد از انتخاب و نیاز سنجی و ارسال مکاتبات متعدد با استان و روستاهای تپه طاق از جمله سمبا، کویر کاج، کلاته رضاقلی، قرچه، زبرکوه، پده بید از این بخش مورد حمایت قرار گرفتند.

وي ادامه داد: این حرکت جهادی از تاریخ هشتم شهریور ماه سال جاری آغاز و به مدت پنج روز در روستاهای مذکور برگزار شد. رفیعی به بیان اهداف برگزاری اين اردو پرداخت و اظهار داشت: مهمترین هدف اردو شناسایی دقیق مشکلات مردم این منطقه محروم و همچنین ارتقای سطح آموزشی اهالی روستا در زمینه‌های بهداشت فردی و بهداشت محیط و تربیت فرزندان که نسل آینده این مرز و بوم‌اند بوده است.

وی در ارتباط با جایگاه اردوهای جهادی گفت: ما می‌توانیم با کمترین هزینه و با وجود نیروی انسانی مخلص و خداجو گام‌هایی بلند در راستای رفع هرچه بیشترمحرومیت‌زدایی برداریم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طبس ادامه داد: مشکلات شناسایی شده در زمینه کمیته امداد به زودی رفع خواهد شد و مشکلاتی از قبیل راه‌های ناهموار و نامناسب، پایین بودن سطح بهداشت مردم، آب آشامیدنی آلوده که در حیطه وظایف این نهاد نمی‌باشد با همکاری روسای سایر ادارات مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار