کد خبر: 671862
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
با وجود گستره 420 کیلومتری مرزهای استان نیروهای انتظامی و امنیتی اشراف کاملی بر وضعیت این مناطق دارند و امنیت مثال زدنی را در این مرزها برقرار کرده اند.

حسین کلانتری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در آیین کلنگ زنی پاسگاه مرزی زعفرانیه در دهلران با عنوان کردن مطلب فوق گفت: عمران مرزها و پوشش خلاء های مرزی روز به روز بیشتر می شود و احداث 110 کیلومتر جاده مرزی استان از مهم ترین اقداماتی است که مرزها را به هم متصل می کند.

این مسئول با بیان اینکه انجام کارهای سخت افزاری در حال اتمام است و در بحث نرم افزاری مرزها اقدام ها در حال پیگیری است ، به فعالیت های نظام اسلامی در حوزه تامین امنیت مرزها اشاره کرد و یادآور شد: دولت تدبیر و امید نیز به برقراری امنیت مرزها، عمران و آبادانی این مناطق توجه ویژه ای دارد.کلانتری تاکید کرد: توجه به عمران، امنیت و کنترل مرزها مد نظر است و از این ظرفیت باید برای توسعه و رونق اقتصادی استفاده شود.

فرمانده مرزبانی استان ایلام نیز در این آیین گفت: خوشبختانه مدیریت ارشد استان از اجرای طرح های مختلف در حوزه مناطق مرزی پیشتیبانی کرده و تاکنون هماهنگی های بسیار خوبی در این بخش وجود داشته است. سرهنگ لطفعلی پاکباز افزود: پاسگاه مرزی زعفرانیه دهلران در زمینی به گستره 640 متر مربع احداث می شود.

وی اضافه کرد: این پاسگاه دارای یک هزار و 500 مترمربع حصارکشی است که از محل اعتبارهای عمرانی، ملی و مرزها ساخته می شود.استان ایلام با 20 هزار کیلومتر مربع گستره 420 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد که از این مقدار مرز 220کیلومتر آن در شهرستان دهلران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار