کد خبر: 670193
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
«خیابان بهبودی» شبکه رادیویی سلامت، امروز سه شنبه با موضوع «اعتماد به نفس» از موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، «خیابان بهبودی» به تهیه کنندگی سیما غفاری و گویندگی مصطفی مصطفوی کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که امروز 11 شهریور با حضور دکتر حسین اعرابی، روان شناس از ساعت 19:10 الی 20:50 با موضوع اعتماد به نفس پخش می شود.
سیما غفاری، تهیه کننده با بیان این که خیابان بهبودی خیابانی است که اهالی آن برای بهتر کردن زندگی خود در تکاپو و تلاشند، گفت: این برنامه سعی دارد تا با زبانی ساده توجه مخاطب خود را به نکاتی جلب کند که باعث کمک به بهبود سلامت روان او می شود ودر عین حال لحظات عصر گاهی مفرحی را برایش ایجاد کند. وی ادامه داد: خود مراقبتی یکی از مفاهیم پایه ایست که مورد توجه شبکه رادیویی سلامت قرار گرفته و خود مراقبتی در عرصه سلامت روان از جمله نکاتی است که در خیابان بهبودی به آن پرداخته می شود وی در پایان اظهارکرد: موضوعات مختلفی در ذیل عنوان خود مراقبتی درحوزه ی سلامت روان قرار می گیرند که پس از جلسات متعدد کارشناسی با کارشناسان صاحب نظر و با استفاده از اطلس محتوایی شبکه رادیویی سلامت، انتخاب شده و با توجه به آن برنامه سازی می شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار