کد خبر: 670133
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
ولاديمير پوتين در پاسخ به ناتو:
ولاديمير پوتين، رئيس جمهور روسيه در ادامه تهديدهاي غرب و همچنين خشونت ارتش اوكراين در مناطق شرقي اين كشور،‌ هشدار داده است كه اگر بخواهد مي تواند طي دو هفته كي اف پايتخت اوكراين را تصرف كند.

مسكو مي‌تواند دو هفته‌اي كي‌اف را جارو كندبه گزارش «جوان‌آنلاين»، تلگراف به نقل از رسانه‌هاي ايتاليايي نوشت: ولاديمير پوتين، رئيس جمهور روسيه در ادامه تهديدهاي غرب و همچنين خشونت ارتش اوكراين در مناطق شرقي اين كشور،‌ هشدار داده است كه اگر بخواهد مي تواند طي دو هفته كي اف، پايتخت اوكراين را تصرف كند.


پوتين در واكنش به اقدامات ناتو و اتحاديه اروپا تاكيد كرده است كه اگر او مي خواست مي توانست دستور دهد تا نيروهاي روسي دو هفته اي شهر كي اف را جارو كنند.


اتحاديه اروپا در ادامه جنگ تحريم ها به روسيه يك هفته مهلت داده تا درباره بحران اوكراين تصميم نهايي را بگيرد. برخي از منابع اعلام كرده اند كه غرب پس از يك هفته تحريم هاي جديدي را عليه مسكو اعمال خواهد كرد. اين در حالي است كه روسيه نيز از ابزارهاي لازم براي پاسخ گفتن با آن برخوردار است. اروپا به هر شكل نبايد فراموش كند كه زمستان در حال رسيدن است!

جنگ تحريم ها بين غرب و روسيه هم اوكراين را با بحران تجزيه روبرو مي سازد و هم اينكه فضاي نظام بين الملل را بار ديگر به دوره جنگ سرد نزديك مي كند.

در اجلاس سران اتحاديه اروپا كه هفته گذشته برگزار شد،‌ اعلام شد كه ناتو به دنبال تشكيل نيروهاي واكنش سريع با 4 هزار نيرو است كه قادر هستند 48 ساعته در شرق اروپا دست به عمليات عليه نيروهاي روسيه بزنند.

واكنش روسيه به تهديد نظامي آمريكا نيز با تهديد اتمي همراه بود. پوتين اكنون نيز تاكيد كرده است كه اگر بخواهد مي تواند دستور دهد تا نيروهاي نظامي روسيه طي دو هفته كي‌اف را جارو كنند.

فدريكا موگريني،‌ وزير امور خارجه ايتاليا كه در آذرماه جانشين كاترين اشتون خواهد شد و رياست سياست خارجي اتحاديه اروپا را برعهده خواهد گرفت،‌ گفت:‌ نظامي گري راه حل بحران اوكراين نيست.

وي تاكيد كرد اين بزرگ ترين بحران اروپا طي چند دهه گذشته است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
3
دولتمندان امریکا واروپا"با تشکیلات ناتو
که راه انداخته اید"تمامی خطوط قرمزی
را که خود"دردنیا با زور" منشا" رفتارهای بین المللی"قرار دادید"با وقاحت تمام"
این خطوط بین المللی را "در برابر نظام دنیا به هم ریخته" زیر پاهای خود له کردید.حرکت تقابلی پوتین دربرابر جاه طلبی های شما "به حق است.
به قول معروف گویند:
بازی "بازی "با دم شیر" هم بازی .
فرزانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
3
باسلام ، ناتو بداند و بفهم به چهار هزار نیروی چند ملیتی نمی توان با کشور قدرت من که هشدار اتمی داده مبارزه کند مگه ناتو در افغانستان چه غلطی کرده ناتو مثل شیر پیر بی دم یالی است که توان حمله را ندارد و از ترس نعره میکشد ... ناتو باید ناتو گری خودشو به رخ بعضی از کشورهای عربی ترسو و بعضی ار کشور های کوچک به رخ بکشد ،حالا زمستانی در راه است معلوم میشه که تحریم غرب به روسیه جواب میده تا قطع گاز روسیه به اروپا
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
1
پوتین جان می خواستم ببینم چند در ماه می گیری ..
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
2
آقايان از اين اظهارات پوتين ذوق زده نشويد... اين روسيه همان روسيه اي است که يک سوم خاک ايران را ضميمه خاک خودش کرد و آن قراردادهاي ننگين را به خورد ايران داد....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
2
1
من به شخصه بعنوان يك مسلمان شيعه بدور از احساسات و با عقل و درايت تا زمانيكه جناب پوتين شجاعانه و بدون ترس و محكم و استوار جلوي ياوه گوئي و زياده خواهي امريكا و متحدان غربي ميمون صفت و هرج و مرج طلب ايستاده بهش افتخار و براي پيروزي روسيه كمونيست دعا ميكنم ... بخدا اگر مقابل اين امريكاي جهانخوار و شيطان بزرگ و متحدان غربيش ادمي مثل پوتين نبود اينها دنيا را غارت و چپاول ميكردن ... جناب پوتين يك نعمت براي همه ي دنياست واقعا" فكرشو بكنيد اگر همه ي كشورها مثل ايران و روسيه بودند كه جلوي زياده خواهيهاي امريكا و غرب مي ايستادن دنيا الان وضعش اين نبود كشورهائي مثل عربستان و مرتجع عرب ديگر هستند كه باعث ترويج زورگوئي امريكا و غرب ميشوند از بس كه ترسو و بزدل هستند و به فكر منافع مردمشان نيستند ...
زنده باد پوتين كه سرور اوباما و سران غرب هستش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
1
2
این افکار مثل افکار داعشی...است فقط تخریب کردن جهان ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار