کد خبر: 670121
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
جلسه علنی شورای شهر تهران دقایقی پیش با غیبت ۳ عضو آغاز شد.
جوان آنلاين:‌ قرار است امروز انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران برگزار شود البته در حالی که قرار بود این جلسه از ساعت 8 صبح امروز آغاز شود به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد اعضای شورا جلسه هنوز رسمیت پیدا نکرده و خبرنگاران مانند روز یکشنبه پشت درهای تالار جلسات شورا حضور دارند و رفته‌رفته به تعداد آنها افزوده می‌شود.

قناعتی قرار است در جلسه امروز شرکت کند

رضا تقی‌پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران پیش از ورود به تالار جلسات با اشاره به فوت والده ابوالفضل قناعتی عضو شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات هیئت رئیسه به تعویق نمی‌افتد و آنطور که شنیده‌ام قناعتی قرار است خود را به جلسه امروز شورا برساند تا در رأی‌گیری انتخابات هیئت رئیسه شرکت کند.

مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران نیز پیش از این به خبرنگاران گفت: جلسه هیئت رئیسه شورا امروز برگزار خواهد شد. بنابراین به دلیل فوت والده قناعتی تغییری در برنامه‌های اعضای شورا ایجاد نمی‌شود و پس از بررسی 3 موضوعی که در دستور جلسه شورا قرار دارد رأی‌گیری نیز انجام خواهد شد.

جلسه علنی شورای شهر تهران با غیبت 2 عضو آغاز شد

لحظاتی پیش اجازه ورود خبرنگاران به صحن علنی شورایس شهر داده شد و جلسه با قرائت قرآن توسط عبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر آغاز شد. این در حالی است که در حال حاضر ابوالفضل قناعتی عضو کمیسیون عمران شورای شهر به دلیل حضور در مراسم تشییع والده خود در جلسه حضور ندارد و علی صابری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر نیز غایب جلسه امروز تا این لحظه است چراکه گویا وی شب گذشته دچار حادثه تصادف شده که تاکنون نتوانسته خود را به جلسه برساند.

احمددنیامالی نیز به دلیل اینکه به نمایندگی از اعضای شورا در مراسم تشییع والده قناعتی حضور یافته در جلسه شورا حضور ندارد.

احمد مسجدجامعی در آغاز جلسه علنی امروز اظهار داشت: در سال‌های دور کسی متوجه نمی‌شد که ریاست شورا  چه زمانی تغییر می‌کند اما حالا فضای رسانه‌ای کشور به گونه‌ای است که به این موضوعات توجه می‌شود. بنده از ساعت 8 صبح در جلسه حاضر شدم در حالی که بسیاری از خبرنگاران در سالن جلسات شورا حضور داشتند و این نشان می‌دهد جایگاه شورا ارتقا یافته است.

وی در ادامه از همکاری صمیمانه رسانه‌ها قدردانی کرد و ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت والده ابوالفضل قناعتی، برای وی طلب رحمت و مغفرت کرد و خواستار قرائت فاتحه برای شادی روح وی شد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین گفت: علی صابری نیز شب گذشته در حالی که عازم منزل بوده، تصادف کرده و تحت مداوا قرار گرفته است.

مسجدجامعی با مزاح گفت: خدا به سایر اعضا رحم کند.

هادی ساعی نیز در ادامه سخنان مسجدجامعی به مزاح گفت: اعضا هرجا که نشسته‌اند کمربندها را ببندند.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
0
چطور تهرانیها ورزشکار را شورا میکنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار