کد خبر: 670005
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴
سردبير خبرگزاري دانشگاه آزاد و از فعالان فتنه 88 ظهر ديروز بازداشت شد.
بر اساس اين گزارش مأموران امنيتي با مراجعه به تحريريه خبرگزاري دانشگاه آزاد(آنا) عمار كلانتري را بازداشت كردند. كلانتري از مديران سايت‌هاي تعطيل شده آينده و بازتاب، از حاميان آقاي هاشمي رفسنجاني بود كه پس از روي كار آمدن حميد‌ميرزاده، به عنوان سردبير خبرگزاري دانشگاه آزاد انتخاب شد.
كلانتري از همراهان ديرينه فواد صادقي، مشاور هاشمي رفسنجاني است كه به همراه برخي ديگر از دوستان افراطي خود با وجود داشتن اتهامات امنيتي، فضاي جولان بيشتري در يك سال اخير پيدا كرده‌اند. علي غزالي ديگر فرد نزديك به گروه تندرو است كه در جريان استيضاح فرجي دانا نقش افشاگر بخشي از اطلاعات طبقه‌بندي شده وزارت علوم درباره بورسيه‌ها را بازي كرد.
 وي كه به گفته خودش با كمك و توصيه مسئولان ارشد وزارت علوم اين نقش را ايفا كرد، پس از تكذيب مسئولان وزارت علوم با دوستان سابق خود دچار اختلاف شده است. گفتني است، با آغاز رياست ميرزاده تغييرات جدي‌اي در رسانه‌هاي دانشگاه آزاد ايجاد شد و جمع زيادي از فعالان رسانه‌هاي زنجيره‌اي و فتنه ۸۸ به خبرگزاري و روزنامه دانشگاه آزاد راه يافته‌اند، به طوري كه مدير مسئولي روزنامه فرهيختگان به احسان مازندراني از زندانيان فتنه سپرده شده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فریدون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
0
0
سلام
جای تعجب هم ندارد . و جای تامل بسیار دارد که دستگاه های امنیتی چرا اینهمه سکوت ...
...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
0
جمع فتنه گران دردانشگاه اسلامی تاسف باراست ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار