کد خبر: 669989
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵
 گزارش‌هاي واصله حكايت از آن دارد كه با فعال‌سازي اينترنت G3 در شبكه همراه اول، علاوه بر اختلال در دريافت پيامك، آنتن‌دهي اين شبكه نيز با كاهش مواجه شده است.

 به گزارش نسيم، با پايان يافتن مدت زمان انحصار پروانه رايتل در مرداد‌ماه زمينه‌ ارائه مجوز به اپراتورهاي ديگر ارتباطي در زمينه خدمات نسل‌هاي سوم و بالاتر ارتباطي فراهم شد كه در پي آن ابتدا ايرانسل و پس از آن همراه اول موفق به دريافت پروانه اين خدمات شدند.

هم اكنون بسياري از نقاط تهران زير بار امواج نسل سومي ايرانسل است و مشتركان مي‌توانند از امكانات اين شبكه استفاده كنند.

همراه اول هم‌كه نوسازي شبكه خود را انجام داده است، در برخي نقاط تهران اين خدمت را ارائه مي‌كند، اما كاربران اين اپراتور از اختلال ايجاد شده در شبكه همراه اول به شدت گله كردند و طبق پيگيري‌هاي خبرنگار ما اين مورد تأييد شد.  برخي از كاربران گله‌مندند كه هنگام جابه‌جايي در بين شهر و با تغيير دريافت خدمات GPRS و G3، درصورتي قادر به استفاده مجدد از خدمات اينترنت هستند كه سيم‌كارت خود را از گوشي خارج و مجدداً داخل گوشي قرار دهند.

 از سويي ديگر برخي از كاربران اين شبكه تلفن همراه مي‌گويند كه با فعال‌سازي شبكه اينترنت و دريافت خدمات نسل سوم، قادر به دريافت پيامك نيستند يا پيامك‌ها را با تأخير زياد دريافت مي‌كنند. اين كاربران همچنين از اختلال در دريافت تماس‌هاي خود نيز خبر دادند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احد سیفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
0
0
چند روزه که آنتن دهی همراه اول در لاهیجان خرابه ومرتب پیامG3 بجای آنتن است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار