کد خبر: 669790
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد:
اعتبار تخصیص یافته جوابگوی مشکلات آبرسانی به روستاها نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد در حاشیه سفر به شهرستان خاتم  با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر تعداد 47 روستای این شهرستان از نعمت آب شرب برخوردار هستند.

محمدرضا حاتمی افزود: مصمم هستیم با همیاری مسئولان استان در سال جاری به روستاهای دارای جمعیت بالای 20 خانوار نیز آب‏رسانی انجام دهیم.

وی اظهار داشت : در سال گذشته اختصاص هفت میلیارد و 300 میلیون ریال برای آبرسانی به روستاهای شهرستان خاتم تصویب شد که از این مبلغ تنها سه میلیارد و 200 میلیون ریال تخصیص یافت.

حاتمی بیان داشت : با توجه به اینکه آب کالایی است که جایگزین ندارد و یکی از اصلیترین نیازهای مردم است، امیدوارم مسئولین برای تامین آب مورد نیاز مردم مساعدت بیشتری کنند. با همین اعتبارات اندک موفق به ساخت دو باب مخزن هزار مترمکعبی، حفر سه حلقه چاه و توسعه و بازسازی شبکه‏‌های توزیع آب روستایی شدیم.

وی تصریح کرد: سرانه مخزن ذخیره آب برای هر اشتراک روستایی در شهرستان خاتم، یک مترمکعب است و این در حالی است که این عدد کمتر از متوسط کشوری است و جوابگوی نیاز مردم در زمان اوج مصرف نیست.

محمد زاده رحمانی، فرماندار خاتم نیز در این دیدار با اشاره به وعده فرمانداری برای رفع مشکل روستاهای شهرستان در زمینه آبرسانی، از برخورداری روستاهای رحمت آباد، بروئیه هرات و فیض آباد از نعمت آب شرب خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد، با برنامهریزی انجام شده برای توسعه خاتم‏، مشکل آب روستاهای شهرستان رفع شود.

فرماندار خاتم با اشاره به نقش مردم در حل مشکلات موجود، گفت: می‏‌توان با دخیل کردن مردم در تامین آب روستاهای شهرستان، شاخص‏های بهره‏‌برداری روستاها را افزایش داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر