کد خبر: 669539
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به افتتاح 8پروژه ورزشی به مناسبت هفته دولت در استان گلستان از بهره برداری از 17 پروژه دیگر تا پایان سال جاری خبر داد.

قربانعلی پاشا با بیان اینکه در سال جاری هشت پروژه ورزشی با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون تومان در استان افتتاح شده، افزود: از این تعداد پروژه، دو نمونه آن سالن‌های ورزشی چند منظوره در زینب آباد، با اعتبار 600 میلیون تومان و در بلوچ آباد با اعتبار 550 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: پروژه های دیگر نیز مانند دو سالن ورزشی چند منظوره در روستاهای شموشک‌علیا و قلی‌آباد به همراه زمین چمن مصنوعی در گرگان، سالن ورزشی روستای قلمی در مینودشت، سالن چند منظوره گلیداغ مراوه‌تپه و سالن ورزشی روستای محمد‌آباد در محدوده علی‌آبادکتول هم با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 400 میلیون تومان افتتاح شد.

پاشا ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهر دلند به صورت استاندارد و با کیفیت خوب با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان تقریبا به پایان رسیده و در هفته تربیت بدنی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان افزود: فاز اول طرح هادی در روستای ارازگل فندرسک، سالن‌های ورزشی چند منظوره در دو روستای زینب آباد از بخش مرکزی و بلوچ آباد از بخش فندرسک، ساختمان اداری منابع طبیعی شهرستان رامیان از جمله طرح‌هایی بوده که افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار