کد خبر: 669405
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از آغاز نخستین پروژه عملیات طرح جمع آوری فاضلاب روستایی در روستای تیاب شهرستان میناب هرمزگان خبر داد.

 

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه احداث خط پمپاژ طرح جمع آوری فاضلاب روستای تیاب و همچنین ایستگاه پمپاژ با تامین اعتبار مورد نیاز شروع شده است گفت: میزان هزینه برآورد شده برای این عملیات ۶ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال است که طبق توافقات تا ۶ ماه آینده به اتمام می رسد.

وی افزود: روستای تیاب به دلیل همجواری با دریا و استاندارد نبودن شبکه های فاضلاب که با گذشت زمان فرسوده شده اند با مشکلات زیادی رو به رو بوده که با اجرای این پروه بخش اعظم مشکلات این شهر رفع می شود.

حمزه پور با اشاره به سکونت ۷۰۰ خانوار در این روستا گفت: به دلیل همجواری این روستا با دریا هر نوع حفاری در زمین با مشکل مواجه می شد که الان خوشبختانه توانستیم این مشکل را رفع کنیم.

حمزه پور در تشریح روند اجرای این پروژه گفت: در حال حاضر این پروژه با دو مرکز ساخت ایستگاه پمپاژ و لوله گذاری خط انتقال به تصفیه خانه در حال اجرا است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فاز اول اجرای طرح فاضلاب در روستای تیاب در حال اجراست ادامه داد: بعد از اجرایی شدن این طرح در روستای تیاب روستاهای کلاهی و مازغ نیز در برنامه های اجرای این طرح قرار دارند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
0
0
اومیدوارم هر چه زودتر مشکلات بندر تجاریی تیاب حل شود و شوراها در همکاری با مسولین زیربط دریغ نکن
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
0
0
انشالله هر چه زود تر انجام شه!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار