کد خبر: 669404
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
باتوجه به افق ارتباطی خوب استان گلستان از طریق راه آهن، با حضور رییس جمهور راه آهن گرگان-اینچه برون به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار گلستان با بیان این خبر گفت: سفررییس جمهور به گلستان در حال پیگیری بوده و به احتمال فراوان در اواخر مهر ماه یا اوایل آبان ماه امسال انجام خواهد شد.

حسن صادقلو با بیان اینکه مشکل پل روی رودخانه بین دو کشور ایران و ترکمنستان نیز حل شده و ظرف 15 روز آینده به پایان می رسد، افزود: با حساسیت بالا پیگیر هر چه زودتر افتتاح شدن این خط آهن هستیم.

وی ادامه داد: در تلاشیم کار خط راه آهن از سه مبداء گرگان، بجنورد و مشهد به صورت همزمان باشد و تا پایان سال 93 کار تجهیز کارگاه و کلنگ زنی آن نیز انجام شود.

صادقلو با اشاره به خط آهن گرگان- مشهدمقدس گفت: برای این خط آهن نیز ردیف بودجه و فاینانس مشخص شده و فرم 215 آن نیز تمام شده است.

استاندار گلستان افزود:افق ارتباطی استان گلستان ایجاد شریط خوبی برای انتقال کالا از طریق راه آهن بوده که با بهره برداری از این راه آهن می توان از این ظرفیت ها بیشترین بهره را برد چرا که ساخت این راه آهن توسعه گردشگری و سهولت در تردد مسافر، کالا و خدمات را در پی داشته و سبب شکوفایی، توسعه و رونق اقتصادی استان گلستان می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار