کد خبر: 669216
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱
پوستر فيلم ضد ايراني «گلاب» به كارگرداني «جان استوارت» امريكايي و با موضوع فتنه ۸۸ براي اولين بار در فضاي مجازي منتشر شد.
پوستر فيلم ضد ايراني «گلاب» به كارگرداني «جان استوارت» امريكايي و با موضوع فتنه ۸۸ براي اولين بار در فضاي مجازي منتشر شد.
در حالي‌كه قرار است هفتم نوامبر فيلم ضد ايراني «گلاب» در سطحي محدود در امريكا اكران شود، پوستر اين فيلم براي اولين بار در فضاي مجازي منتشر شده است.  اين فيلم كه كارگرداني آن را «جان استوارت»، مجري تلويزيوني امريكا بر عهده داشته، قرار است براي اولين بار آخر اين هفته در جشنواره فيلم تلورايد به نمايش درآيد. اين فيلم همچنين پس از آن هشتم سپتامبر در جشنواره فيلم تورنتو به نمايش در خواهد آمد. كمپاني بازاريابي «اُپن رُد» Open Road توزيع و اكران فيلم «گلاب» را در هشتم نوامبر بر عهده گرفته است. بنا بر اين گزارش، فيلم «گلاب» اولين تجربه كارگرداني «جان استوارت»، مجري مراسم اسكار و همچنين مجري شوي مشهور تلويزيوني «ديلي شو» است كه تاكنون قريب به 19 سال است بدون وقفه هر دوشنبه از تلويزيون امريكا پخش مي‌شود. فيلم سينمايي «گلاب» طي 12 هفته در اردن و چند كشور ديگر از خاورميانه فيلمبرداري شده است. «استوارت»، اين فيلم را بر اساس فيلمنامه‌اي اقتباس شده از كتاب «سپس آنها به دنبال من آمدند: يك داستان خانوادگي از عشق، اسارت و بقا» نوشته «مازيار بهاري»، خبرنگار ايراني بي‌بي‌سي ساخته است.  در اين فيلم «گائل گارسيا برنال»، بازيگر هاليوودي نقش «مازيار بهاري» را بازي كرده و در كنار آن اسامي بازيگران ديگري چون «گلشيفته فراهاني» و «شهره آغداشلو» نيز به چشم مي‌خورد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار