کد خبر: 669088
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
تجمع معترضان به نتایج آزمون استخدامی نفت همچنان ادامه دارد
بیش از ۲۰۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون شرکت ملی نفت از ساعت ۸ صبح امروز تا هم اکنون روبه روی وزارت نفت تجمع کرده و خواستار تحقق وعده ای مسولان و خواسته های خود هستند.
به گزارش «عصر نفت»، تجمع کنندگان با شعارهای، الله اکیر خامنه ای رهبر، لبیک یا خامنه ای، زنگنه زنگنه عدالت عدالت، زنگنه زنگنه صداقت صداقت، زنگنه زنگنه تعهد تعهد، زنگنه زنگنه نخبگان نخبگان، زنگنه زنگنه انتظار انتظار، تحصن تحصن تا اصلاح نتایج، تحصن تحصن تا اعلام نتایج، دیدار با سلحشور حق مسلم ماست و ... به تجمع خود ادامه داده اند.

نماینده این گروه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: براساس تعهد شرکت ملی نفت، قرار بود ۲۶۷۶ نفر در این شرکت استخدام شوند اما پس از یک سال معطلی، اعلام کرده اند فقط ۱۱۲۴ نفر به استخدام در می آیند که عین بی قانونی است.

وی افزود: در آزمون شرکت ملی نفت در سال ۱۳۹۲، بیش از ۱۳۰ هزار داوطلب شرکت کرده اند که از این میان ۲۶۷۶ نفر نمره قبولی در ازمون دریافت کرده اند که حذف بیش از نیمی از قوبل شدگان مصداق بی تعهدی است.

وی یکی از خواسته های تجمع کنندگان را تاثیر مصاحبه در گزینش نهایی عنوان کرد و گفت: طبق قانون، تاثیر مصاحبه در گزینش فقط ۴۰ درصد است اما وزیر نفت یک شبه میزان آن را ۶۵ درصد افزایش داد تا تخطی از قانون استخدامی شرکت نفت عینیت کامل پیدا کند.

وی افزود: تاثیر آزمون در پذیرش به صفر رسیده است و مصاحبه نقش اصلی را در پذیرش نهایی را ایفا می کند به طوری که رتبه های برتر استانی از پذیرش جا مانده و فردی با رتبه ۳۰ به استخدام درآمده است. در چنین شرایطی اعمال نفوذ می تواند حق افرادی که باید پس از یکسال به خواسته خود برسند پایمال کند.

گفتنی است وزیر نفت یک روز پیش از حضور در مجلس برای ارائه توضیحاتی در باره تاخیر در اعلام نتایج استخدام شرکت ملی نفت، شبانه اعلام کرد که فهرست پذیرفته شدگان روی سایت این وزارتخانه منتشر شده است تا حمید رسایی سوال خود را پس بگیرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مهرناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
2
جناب زنگنه "توسعه اقتصادی "همراه با
عدالت اجتمائی"جایگاه برازنده ای"برای
کشور اسلامی ایران می باشد. امیدوارم
برقراری عدالت را "در حیطه وزارت خود"به
جوان ها"که اینده سازان کشورهستند"
خوب بیاموزید.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
0
1
مشکل استخدامی این بود که حد نصاب 40 درصد مصاحبه به 65 درصد بالا رفت که کسایی با رتبه تک رقمی آزمون کتبی اگه مصاحبه رو کمتر از 65 بشن کاملا مردود می شوند و کسایی با رتبه های مثلا بالا تر از 30 یا 50 که مصاحبه رو خوبتر دادن و با مجموع امتیاز کنتر قبول میشوند و حق رتبه های تک رقمی خورده میشه.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
0
متاسفم...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
1
مشکل اینجاست که یک ..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
0
یه شرکت نفتی خودشو جلوی زنگنه آتش زد ، به نظر نمی رسه این اعتراض ها فایده ای داشته باشه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
0
0
دولت فعلی باید پاسخگوی تعهدات دولت قبلی باشد . حتی اگر ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار