کد خبر: 669061
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کیمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مقابل اکران فیلم سینمایی "عصبانی نیستم" ساکت نخواهد بود.

لاله افتخاری عضو کیمسیون فرهنگی مجلس در خصوص مجوز اکران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به فیلم سینمایی "عصبانی نیستم" گفت: این فیلم و تعدادی دیگر از فیلم ها هستند که از خط قرمزها عبور کردند و نه تنها باید به این فیلم ها مجوز اکران داد بلکه باید از فیلم هایی که در جهت توجیه فتتنه 88 ساخته می شوند جلوگیری کرد.


وی ادامه داد: انتظار داشتیم که وزارت ارشاد در این زمینه تدبیری کند که به هیچ وجه اینگونه فیلمها ساخته نشود نه اینکه مجوز اکران هم داده شود.


افتخاری تصریح کرد: به طور حتم نمایندگان مجلس و کمیسیون فرهنگی در مقابل فیلم هایی که حساسیت بیشتری دارند ساکت نخواهد بود و با جدیت بیشتری برخورد خواهد کرد.


وی افزود: انتظار ما این است که وزیر ارشاد که خودشان تحصیل کرده حوزوی هستند نسبت به این موضوع دقت کنند و اگر تساحمی صورت گرفته نسبت به جبران اشتباهات، اقدامات و دستورات لازم را انجام دهند.


عضو کیمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما از پهباد نظامی رژیم صهیونیستی و یا تهدیدهای داعش نمی ترسیم چراکه در 8 سال دفاع مقدس با قدرت در مقابل دنیا ایستاده ایم اما از پهباد فرهنگی دشمن می ترسیم که با تسامح مسئولان ما و رسوخ بعضی از افراد مزدور بیگانه بخواهند جوانان، جامعه و دانشگاههای ما را باند فرود خود قرار دهند البته جوانان ما نیز اجازه نخواهند داد که بیگانگان در این زمینه موفق شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار