کد خبر: 668633
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
اجرای طرح مونوریل در چند نقطه جزیره قشم، بین قائم مقام سازمان منطقه آزاد قشم و مدیرعامل شرکت AGL از کشور آلمان مورد بررسی قرار گرفت.
 ایسنا: احمد حبیبی - قائم مقام سازمان منطقه آزاد قشم - پس از نشست با مدیرعامل شرکت AGL آلمان، هدف از اجرای طرح مونوریل در قشم را کاهش بار ترافیکی، جلوگیری از آلودگی هوا و خدمات شایسته تر به شهروندان و مسافران در این جزیره توریستی برشمرد.

وی گفت: طرح اجرای مونوریل در قشم با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی و با مهندسی و تجهیزات ساخت کشور آلمان در دو فاز اجرا خواهد شد.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد قشم افزود: فاز اول این پروژه بین اسکله شهید ذاکری تا پارک زیتون و در فاز دوم نیز اسکله شهید ذاکری به شهر درگهان قشم متصل خواهد شد.

وی در پایان از بررسی مطالعات اولیه اجرای طرح تله کابین بین جزیره هنگام و قشم و همچنین جزیره هرمز و بندرعباس با شرکت AGL با هدف تسهیل در تردد مسافران و گردشگران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهندسان شرکت آلمانی با بررسی های انجام شده در نشست با قائم مقام سازمان منطقه آزاد قشم، بار دیگر با هدف برنامه ریزی مهندسی و فنی و نقشه برداری از اجرای طرح مونوریل قشم به این منطقه سفر خواهند کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار