کد خبر: 668626
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری برادران زورگیر با ۱۰ فقره سرقت به عنف خبر داد.
سرهنگ منصور خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه حضوری چند شاکی مبنی بر اینکه طلاجات و وجوه نقد همراهشان توسط سارقان زورگیر به سرقت رفته، بررسی موضوع در الویت کاری پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی، پس فعالیت‌های اطلاعاتی و تحقیقات از شاکیان، موفق به شناسایی مخفیگاه موتور سواران زورگیر در شهرستان بهارستان شده و پس از تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی قضایی، وارد مخفیگاه متهمان در بهارستان شده و ۴ کیف قاپ به نام های "ر-ج" ۲۲ساله، "ع-ج" ۳۳ساله، "م-ج" ۲۷ ساله و "م-ر" ۲۴ساله در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران تصریح کرد: در بازجویی‌های پلیسی به عمل آمده از متهمان دستگیر شده، این افراد جرم خود را قبول کرده و در ادامه به ۱۰ فقره زورگیری و گردنبند قاپی با همدستی یکدیگر اعترف کردند.

به گفته وی، زورگیران دستگیر شده پس از تشکیل پرونده قضایی و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شدند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
1
خوهش میکنیم فقط قاطع باشید
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
0
1
باید با اینها اشد مجازات را داشت ! رعب و وحشت آفرینی اینها بعد از سانحه !! بسیار قربانیان را دچار امراض مرگبار و سرطان و اختلال روانی و خود ایمنی و .... دمی نماید و 20 سال از عمرشان می کاهد !! ولی پلیس فوری اینها را به قید وثیقه آزاد !! و دوباره در جای دیگر زورگیری را از سر خواهند گرفت !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
0
0
شما را به خدا ! زورگیر ها را به اشد مجازات برسانید ! برادر جوان و مومن و پاک و شاد و بی آزار من صحیح و سالم رفت تجریش لباس بخرد !! پس از خرید از پاساژ قائم در حالی که در میدان قدس منتظر تاکسی بود با قمه اورا سوار پراید نقره ای کردند و و سر اورا زیر صندلی بردند و و تا نیم ساعت که او را خوب لخت کردند قمه را روی گلویش نگاه داشته بودند و با فحاشی و صحنه سازی های دروغین هولناک تلافی تعرض ناموسی !! برای ارعاب و اقرار شماره عابر بانک و .... او را از وحشت نیمه جان کردند و و سرانجام در حوالی قیطریه بیرون پرتاب کردند و به سرعت دور شدند !! پس از یک هفته برادرم مانند سکته کرده ها و بیماران M S از جا نتوانست برخیزد و ماهها بیمار و فلج و ناتوان تا پس از 20 میلیون پول آزمایش های رد افتراقی و تصویر برداری و ویزیت متخصص و بیمارستان و ..... فهمیدند به بیماری VASCULITI ( واسکولیت ) WG دچار شده است آنهم به دلیل شدت ترس و وحشت و فشار روحی روانی و.... و پس از کلی آسیب تاخیر صعب التشخیصی مرض شبه سرطانی باید با داروهای بسیار پر عارضه سرطان ساز درمان شود و شانس بهبودی تا 3 سال است و بیماری اش درمان قطعی ندارد و مرگ و میر بر اثر درگیری بافت های کلیه ( گلومرولو نفریت) بر اثر التهاب خود ایمنی نهایتاً باعث مرگ زودرس او خواهد شد ! و او دیگر نمی تواند ازدواج کند و در مقطع دکترا ادامه تحصیل دهد و نسل پاکی از خویش بر جانهد و تنها آرزویش مرگ با عزت شده و بس !! و اینکه اسیر پیشاگهی های ناگوار بیماری WG نشود !! اینگونه یک جوان شیعه مومن فوق لیسانس با معلومات و سربراه در آستانه دکترا و از دواج در آستانه 31 سالگی بر اثر شوک شدید روانی و هول و تکانه شدید روحی و زهره ترکیدن براثر زورگیری هولناک با قمه تباه شد !!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار